فیلم سینمایی «رقص پا» به کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگی محمد احمدی پروانه نمایش گرفت.به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی مستقل «رقص پا» به کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگی محمد احمدی پروانه نمایش دریافت کرد و چهارشنبه ۱۲ مهر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.
این فیلم سینمایی یک اثر مستقل سینمایی است که به بخشی از مصائب یک هنرمند در جامعه می پردازد. پروانه ساخت «رقص پا» در سال ۱۳۹۴ صادر شد و فیلم اواخر شهریور ۱۳۹۵ در تهران جلوی دوربین رفت.
در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تاتر، ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا به همراه همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه ای مناسب و کنجی آرام غیر ممکن به نظر می رسد. کودکی در راه است.
مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمیدرضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی، مهری سادات آل آقا، محمد فیروز شیبانی، نقی سیف جمالی، محمود نظرعلیان، سعید آرمند، عباس احمدی مطلق، محمدعلی نوروش، واهیک خچومیان، سام دانشور، نوید جهانزاده، نازیلا اقبال، مهرگان علوی، آسمان محمدبیگی، آمیتیس معمارپور، رها دوراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
از دیگر عوامل «رقص پا» می توان به دستیار اول و برنامه ریز: چاوش هنرآموز، موسیقی: بابک میرزاخانی، صدابردار: طاهر پیشوایی، طراح صحنه و لباس: ندا صارمی منفرد، طراح گریم: محمد قومی، مجری طرح و تدوین: پگاه احمدی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری طراحی، ترکیب صدا: علیرضا علویان، تهیه کننده: محمد احمدی، نویسنده و کارگردان: مزدک میرعابدینی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی اعضای هیات مدیره انجمن تهیهکننده-کارگردانها
- عضو شورای صنفی نمایش: فیلمهای پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!/ به فکر چاره باشیم
- پروانه ساخت یک فیلم صادر شد
- محمد احمدی، کارگردان و تهیهکننده سینما از سالهای همکاریاش با مخملباف میگوید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- بهناز جعفری در «هیاهوی انزوا»/فیلمی با رویکرد اجتماعی
- «آزارگر» به تعویق افتاد/ ادامه تولید تا اواخر سال
- نارضایتی یک تهیهکننده از اکران فیلمش/ احمدی: فکر نمیکردم اینقدر بد باشد!
- «آزارگر» در پی جذب سرمایه/ تلاش عوامل برای رسیدن به جشنواره فجر
- اولین تیزر «رقص پا» رونمایی شد/ ویدئو
- «آزارگر» با داستان یک دختر و مشکلاتش راهی جشنواره فجر میشود
- «رقص پا» به نیمه رسید/ اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر
- محمد احمدی: گروه هنر و تجربه یاور خوبی برای فیلم های تجاری است
- انتقاد شدید یک تهیه کننده سینما از مدیران جشنواره : بارها زنگ زدم که با آنها صحبت کنم اما جواب نمی دادند چون با بازیگران عکس می گرفتند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





