نیکی کریمی گفت: اتفاقاتی که در موضوع برجام پیش آمد، به ما یاد داد که میتوان مذاکره کرد، مکالمه داشت و رأی داد.
به گزارش سینماسینما این بازیگر و کارگردان سینما در آستانه انتخابات روز هشتم اسفندماه، اظهار کرد: اگر قبلا نمیتوانستیم مذاکره کنیم و حرف بزنیم، دکتر ظریف به ما نشان داد که میشود مذاکره و مکالمه کرد که این موضوع در همه ابعاد زندگی میتواند راهگشا باشد.
وی ادامه داد: امیدوارم با رأی دادنمان بتوانیم نمایندگانی انتخاب کنیم تا در مجلس هم این شعار «باز بودن باب مکالمه و مذاکره» پیشرو باشد و هرکس روی رأی خودش بایستد. شاید من هم مثل خیلیها از انتخابات ناامید بودم، اما قطعا به امید اتفاقات خوب رأی خواهم داد.
نیکی کریمی با تأکید بر لزوم توجه نمایندگان به موضوعات مرتبط با هنرمندان گفت: احساس میکنم هنرمندان به حمایت بیشتری برای درک شدن نیاز دارند و برآورده شدن این نیاز کسی را میطلبد که زبانشان را بفهمد.
این سینماگر ادامه داد: این روزها مسائل زنان هم بسیار اهمیت دارد و امیدوارم نمایندگانی وارد مجلس شوند که انسانهای رو به جلو و با دید باز و آشنا به مشکلات باشند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سوت پایان»؛ فیلمی با بار زنانگی و عاطفی قوی
- «دو زن» در آینه مکتب نقد عمیقگرا/ تصویری ماندگار از زنان
- یادداشت مینا اکبری/ حق انتخاب و قضاوتهای سطحی
- یادداشت نیکی کریمی درباره شیوا ارسطویی
- فیلم جدیدی به جشنواره اضافه نمیشود/ خروج فیلم نیکی کریمی از جشنواره فجر
- فرهنگ کجای زندگی نامزدهای انتخابات است؟
- اکران «روزی روزگاری آبادان» به تعویق افتاد
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- تقدیر وزیر ارتباطات از پوشش بینظیر و پایداری شبکه همراه اول در انتخابات
- واکنش داروغهزاده به رد صلاحیت طباطبایینژاد
- مرور آثار نیکی کریمی در ایتالیا
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی برای فیلمی به تهیهکنندگی نیکی کریمی
- اختصاصی سینماسینما/ نیکی کریمی بر فرش قرمز جشنواره فیلم برلین
- قصه ناتمام سریالی با بازی نیکی کریمی و شهاب حسینی
- نیکی کریمی، کیارستمی را به جشنواره برلین بُرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





