تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118502

هادی آفریده کارگردان مستند باشگاه حیوانات که با استقبال خوبی در گروه هنروتجربه مواجه شده است در گفت وگوی تصویری با  سینماسینما حرفهای جالبی درباره استقبال از این مستند زده است .

به گزارش سینماسینما ،بخشهای مهم این مصاحبه یه شرح زیر است :

+هنرو تجربه فاصله مخاطب با فیلم خوب را کم کرده است .هنروتحربه کمک کرده که فیلم باشگاه حیوانات در فضای نقد قرار بگیرد . این فضای نقد هم توسط مخاطب است و هم توسط رسانه ها .

+ بازخوردهای خوبی از اکران باشگاه حیوانات در گروه هنروتجربه گرفتم، به خصوص که واکنش‌های خوبی در شهرستانها نسبت به این فیلم شاهد بودم.

+ این نظمی که هنروتجربه در ارائه سانسها و سالن‌های ثابت در شهرستانها دارد باعث شده که فیلم‌ها بیشتر و بهتر دیده شود البته در تهران همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

+ اکران در گروه هنروتجربه، باعث شد فیلم بهتر دیده شود و از چند اکران محدود جشنواره‌ای فراتر رود.

+حیوان آزاری ،تخریب محیط زیست و قطع درختان نیاز به فرهنگ سازی به شکل ریشه ای دارد .آیا در مدارس ما ودانشگاههای ما به چنین موضوعاتی پرداخته شده است ؟

+من خودم شاهد بودم که شهرداری محله مان ،برای اینکه در پارکینگ یکی از ساختمانهای خودرا بزرگتر کند دو درخت را قطع کرد!وقتی شهرداری چنین کاری می کند از بقیه چه انتظاری می شود داشت ؟

+افراد زیادی پس از اینکه مستند باشگاه حیوانات را در اکران هنروتجربه دیده اند ،تصمیم گرفته اند  سگهای بیمار محله شان را ببرند نزد پزشک .

+کسانی که حیوانات را آزار می دهند به راحتی انسانها را هم آزار می دهند .

+خیلی از ساختمانهای تاریخی و ارزشمند فیلم چنارستان تخریب شده است .

+حفظ میراث فرهنگی به ما کمک می کند آینده بهتری داشته باشیم .

 

فیلم کامل این مصاحبه در کانال تلگرامی سینماسینما منتشر شده است

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها