فیلم سینمایی «هت تریک» به کارگردانی رامتین لوافی و تهیهکنندگی مجید مطلبی با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، «هت تریک» بهمن ماه سال گذشته در لواسان کلید خورد و فیلمبرداری در لوکیشنهایی چون شریعتی، جمهوری و … ادامه پیدا کرد.
پس از فیلمبرداری نیز مراحل فنی فیلم از جمله تدوین (هایده صفی یاری) ، صداگذاری (امیرحسین قاسمی) و … انجام شد.
این احتمال وجود دارد که در صورت مهیا بودن شرایط «هت تریک» قبل از جشنواره اکران شود اما در غیر اینصورت اولین نمایش فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، ماهور الوند و صابر ابر بازیگران اصلی «هت تریک» هستند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است:« یه عبارت بیمزه هست که میگه “آدما یه دفعه تغییر نمیکنن ، این ماییم که دیر به دیر نگاشون میکنیم …»
عوامل اصلی فیلم «هت تریک» عبارتند از: تهیهکننده:مجید مطلبی،کارگردان:رامتین لوافی ، مجری طرح : علی کریم ، مدیر تولید : مهدی بدرلو ، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی، طراح گریم : سعید ملکان ، صدابردار : وحید مقدسی ، طراح صحنه : محسن نصرالهی ، طراح لباس : مارال جیرانی ، جانشین تولید : فواد بور بور ، دستیار کارگردان : ندا آصف ، برنامه ریز : حسین متحد ، دستیار فیلمبردار : همایون قربانی ، استدی کم : عاطف امیری ، منشی صحنه : سعیده دلیریان ، مدیر تدارکات : آرش نجفی ، عکاس : محمد بدرلو، مشاور رسانهای: آریان امیرخان.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زن و بچه»؛ دوئلی تصویری با چهرههایی خیرهشده به دوربین
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- اکران «زن و بچه» به تعویق افتاد
- سید جمال ساداتیان خبر داد: «زن و بچه» تیرماه در ایران اکران میشود
- نشست خبری «زن و بچه» در جشنواره کن؛ روستایی: این فیلم مستقلترین زنِ سینمای من را روایت میکند
- پایان فیلمبرداری «اسکورت» با حضور امیر جدیدی و هدی زینالعابدین
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- امیر جدیدی، منصور بهرامی میشود
- فروش دو میلیاردی «سه کام حبس» در چهار روز
- پریناز ایزدیار و محسن تنابنده به شبکه نمایش خانگی میآیند
- شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» به هنر و تجربه میآید
- یک اجرای جنونآمیز/ یادداشت کارگردان «ملاقات خصوصی» درباره بازی پریناز ایزدیار
- حرف و حدیثهای اکران یک فیلم پرحاشیه در روزهای خاص سینما
- «ملاقات خصوصی» به سینماها میآید
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





