تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10364

دبیر جشنواره سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره حضور هنرمندان در این جشنواره گفت: تلاش کردیم تا تعامل بیشتری با هنرمندان داشته باشیم و افتخارم این هست که هنرمندانی از جمله مجید مظفری در کنارمان هستند. کاخ مردمی قطعا محل تعامل مردم با هنرمندان است. این به معنی این نیست که ما از حضور دیگر هنرمندان استفاده نمی کنیم اما استفاده درست از هنرمندان در جایگاه خودشان هدف جشنواره است.
به گزارش سینماسینما، وی ادامه داد: مجید مظفری را مردم خوب می شناسند. هنرمندانی هم در مرحله بعدی به کاخ مردمی افزوده خواهند شد همچون خانم ریاحی که هر روز در آنجا برنامه دارند. می دانم که هر چقدر ارتباطم را با اهالی سینما نزدیک تر کنم در کارم موفق تر خواهم بود.
وی درباره حضور فیلم های سیاه نما در جشنواره افزود: سیاه نمایی را متوجه نمی شوم. بخش زیادی از فیلم هایی که به موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می پردازند انتقاداتی هم دارند. نکات ظریفی که مطرح می کنند به معنی سیاه نمایی نیست و ما چنین چیزی در فیلم های امسال جشنواره ندیدیم.
حیدری درباره اظهار نظر حبیب ایل بیگی درباره این که بیشترین ممیزی امسال سیگار کشیدن بوده است گفت: منظور آقای ایل بیگی بیشتر در خصوص ترویج سیگار کشیدن بوده است وگرنه حتما شخصیت هایی در فیلم ها هستند که سیگارمی کشند. این اتفاق هم بیشتر به دلیل سلامت و فرهنگ سلامت در جامعه ما هست ولی ممیزی خاصی وجود ندارد و هر اتفاقی هم که در چارچوب نظام افتاده است. تا جایی که من اطلاع دارم حتی بسیاری از فیلم ها تاکنون پروانه نمایش دائمی شان را هم دریافت کرده اند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها