هستی مهدوی در فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان بازی می کند.
به گزارش سینماسینما، هستی مهدوی به عنوان بازیگر زن فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان معرفی شد.
«ملاقات با جادوگر» نخستین ساخته حمید بهرامیان است که چندی پیش کلید خورد و هستی مهدوی روز گذشته در فرودگاه مهرآباد جلوی دوربین رفت.
فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده که در خلاصه داستان آن آمده است: «جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!»
«ملاقات با جادوگر» در ژانر کمدی ساخته می شود و به زودی اسامی دیگر بازیگران فیلم اعلام خواهد شد.
عوامل و دست اندرکاران «ملاقات با جادوگر» عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: نظام کیایی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره پردازی: علی بهرامیفر، برنامه ریز و سرپرست گروه کارگردانی: رضا سخایی، دستیار اول کارگردان: سعید آهنج، عکاس: احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، سرمایه گذاران: سیدجواد حسینی و حمید اعتباریان، تهیه کننده: حمید اعتباریان.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برخی با فیلم طنز بازاری برخورد میکنند/خرج سکانسهای «ملاقات با جادوگر» در استنداپ کمدیها
- روزهای داغ تابستان با چهرههای کمی غیرتکراری سینما
- «ملاقات با جادوگر» آماده نمایش شد
- امیر توسلی آهنگساز «ملاقات با جادوگر» شد
- صداگذاری «ملاقات با جادوگر» آغاز شد/ اولین تصاویر از بازیگران زن فیلم
- بهرام دهقانی «ملاقات با جادوگر» را تدوین میکند
- علیرضا خمسه و نسیم ادبی تازهترین بازیگرهای «ملاقات با جادوگر»/ لیست بازیگران تکمیل شد
- اولین تصویر منتشر شده از «ملاقات با جادوگر»/امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن
- مانی حقیقی به «ملاقات با جادوگر» پیوست
- عکس هستی مهدوی در «ماجرای نیمروز؛ رد خون»
- روایت هستی مهدویفر از سانحه رانندگی تلخی که برایش رخ داد/ عکس
- نگاهی کوتاه به نمایش «زهرماری»/ یک تیم بازیگری درخشان
- عکس یادگاری بازیگر «۵۰ کیلو آلبالو» با فرانچسکو توتی
- توقف اکران «پنجاه کیلو آلبالو» در روزهای پایانی / توقیف به شکل اس ام اسی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





