تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 146937

سومین فیلم علی عباسی کارگردان ایرانی مقیم دانمارک و سوئد، اقتباسی مدرن از «هملت» شکسپیر است.

به گزارش سینماسینما نقش اول زن این فیلم را نومی راپاس بازی خواهد کرد. عباسی قبلا فیلم  «مرز» را ساخته بود که جایزه بزرگ بخش نوعی نگاه جشنواره کن را به دست آورده بود. در فیلم جدید، وی، یک اقتباس متفاوت جنون آمیز و خونبار از اثر نویسنده بزرگ انگلیسی کرده است ‌و فیلمبرداری آن در پاییز ۲۰۲۱ در برنامه است. این فیلم محصول دانمارک خواهد بود. علی عباسی با اولین فیلم بلند خود «شلی» در جشنواره برلین خوش درخشیده بود بازیگر زن فیلم توانسته بود با بازی در تریلوژی «میلینیوم» توجه ها را به خود جلب کند، در مجله اسکرین اینترنشنال درباره این پروژه به تفصیل نوشته اند.

نومی راپاس به سایت واریتی، گفت: «از زمانی که شروع به کار بازیگری کرده ام همواره امیدوار بودم و رویای من بوده که این نقش را بازی کنم. خوشبختانه علی (عباسی) و سجان، ‌متا (تهیه کنندگان) برای من آفریننده هایی در بالاترین سطح هستند. آنها واقعا باشجاعت ‌انقلابی در کار خود هستند.»

انطباق این شاهکار شکسپیر برای سینما توسط سجان که از رمان نویسان مهم ‌مشهور ایسلند است انجام شده که قبلا برای «رقص در تاریکی» ساخته لارس فون تریه، کاندید اسکار در سال ۲۰۰۱ شده بود. علی عباسی برای نوشتن سناریوی هملت با او همکاری کرده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها