تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4291

مهرجوییبا صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «سنتوری، مرد پاییزی» پیش تولید این فیلم به شکل رسمی آغاز شد.

 

داریوش مهرجویی که از سال گذشته قصد ساخت این فیلم را داشت در ابتدا با عوامل قبلی فیلم وارد مذاکره شد اما از محسن چاووشی و اردوان کامکار تا بهرام رادان هر کدام به دلایلی از همکاری با این پروژه انصراف دادند و نهایتا با انجام تغییراتی در فیلمنامه داریوش مهرجویی تصمیم گرفت فیلمش را اواسط پاییز جلوی دوربین ببرد.

داریوش مهرجویی این روزها در شهر کرج پیش تولید فیلمش را آغاز کرده و در نخستین مرحله برای انتخاب خواننده ترانه های فیلم وارد مذاکره با چند خواننده شد.

مهرجویی که محسن چاووشی را در سالهای اول فعالیتش و در دوره ای که آثارش به طور زیرزمینی منتشر می شد انتخاب کرد برای موسیقی «سنتوری، مرد پاییزی» سراغ دو چهره نه چندان شناخته شده رفته است.
این روزها یاسر بینام خواننده رپ در حال ضبط ترانه های این فیلم است.

همچنین حمید فریزند که از دیگر چهره های فعال در موسیقی رپ است برای این ترانه ها موسیقی ساخته است.

فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» که قرار است نام آن عوض شود دو خواننده دارد و داستان فیلم هم به رقابت این دو خواننده می‌پردازد. داستان «سنتوری، مردپاییزی» از جایی آغاز میشود که حمید به عنوان یکی از شاگردان علی بعد از ترک اعتیاد و آموختن سنتور زیر نظر علی در حال خداحافظی از آسایشگاه و بازگشت به شهر است.

در ادامه داستان یک سرمایه گذار از کار حمید خوشش می آید و از او می خواهد با تشکیل یک گروه آلبومی منتشر کند. اما حمید درگیرمشکلاتی با یک گروه موسیقی دیگر می شود که مسیر حرفه ای اش را تحت تاثیرقرار می دهد. پیش از این قرار بود که حامد بهداد و امین حیایی نقش دو خواننده فیلم را ایفا کنند و از صدای خودشان در این فیلم استفاده شود.

خبر دیگر درباره «سنتوری، مرد پاییزی» احتمال همکاری مجدد بهرام رادان با داریوش مهرجویی است. رادان که ماه گذشته اعلام کرد از این پروژه انصراف داده هفته قبل به تماشای تئاتر داریوش مهرجویی رفت و به نظر می رسد با حل مشکلات بین این بازیگر و کارگردان احتمال همکاری رادان در «سنتوری، مرد پاییزی» قوت گرفته است.

ترانه های «سنتوری، مرد پاییزی» مانند فیلم «سنتوری» قبل از فیلمبرداری ساخته می شوند و با آماده سازی این ترانه ها فیلمبرداری فیلم تازه داریوش مهرجویی آغاز خواهد شد.

منبع: روزنامه سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها