تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 143434

حسین قناعت از آخرین وضعیت تولید جدیدترین فیلم سینمایی خود و ارائه آثارش به جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت.

به گزارش سینماسینما، حسین قناعت کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «والدین امانتی»،گفت: این روزها مراحل پایانی فنی این فیلم را می‌گذرانیم و حدود یک هفته آینده، نسخه نهایی آن آماده خواهد شد.

وی با اشاره به حضور این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان، بیان کرد: فیلم سینمایی «سلفی با رستم» را به جشنواره ارائه دادیم و «والدین امانتی» نیز پس از آماده شدن طی یک هفته آینده، به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود.

«والدین امانتی» در راستای تحکیم خانواده و حمایت از محیط زیست است و در خلاصه داستانش آمده:

دختر و پسر نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌کنند. در نهایت و در ادامه داستان آرزوی آن‌ها برآورده می‌شود و تجربیات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد …

بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، مرتضی زارع، بهنوش بختیاری، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده، مهدی ابراهیمی، حسین پور‌اسماعیل با هنرمندی شهرام قائدی به همراه هنرمندان خردسال پارسیا شکوری، عسل قرایی، سامیار محمدی، مانلی قناعت، دیبا غدیری، پارسا نژادآذر و آمیتیس حجت‌الاسلامی گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

امیرحسین صدیق، شقایق فراهانی، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، عباس محبوب، علی استادی، امین چنارانی، و میرطاهر مظلومی به همراه هنرمندان خردسال هلیا آهنگری و راستین عزیزپور هم گروه بازیگران «سلفی با رستم» هستند.

در خلاصه داستان «سلفی با رستم» آمده است: هلیای ۱۰ ساله بی‌آنکه از راز‌های پدرش آگاه باشد، زندگی به ظاهر آرامی دارد؛ اما هنگامی که راز‌ها برملا می‌شوند زندگی‌اش را دگرگون می‌کنند و …

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها