
امیر حسین علم الهدی در اینستاگرام خود نوشت :
به نام خدا
نمی توانیم افکار عمومی را اقناع کنیم و بدون تعارف بازی را کاملا در حوزه رسانه ها واگذار کرده ایم!
حقیقت چیست و چرا نمی توانیم با تمام ابزارهای رسانه ایی مان بحران های پیش آمده برای نظام را به درستی مدیریت کنیم و چرا فکر می کنیم مجازات خطاکار (هرکی می خواهد باشد) بمعنای مجازات “اسلام و مسلمانی ” است!حقیقت ماجرای جناب طوسی پراز ابهام است و نمی توان به راحتی حکم داد و نمی توانیم به راحتی با آبروی مسلمانی بازی کرد ولی متعجبم چطور می شود در دستگاه رسانه ایی که برای تعدادی افراد حکم برائت صادر کرد اما درهمین رسانه برای مسلمانان دیگری رپرتاژ آگهی درست کرد و زمین و زمان را دوخت بهم که بازیگران سینمای ایران فاسد هستند و قس علیهذا…
حاکمیت باید بپذیرد در حوزه رسانه ها نیاز دارد به تجدید ساختار و این روش نمی تواند باعث اقناع افکار عمومی شد و رسانه حاکمیت نمی تواند و نباید از نظام هزینه کند برای خودی های خطاکار (خودی ها : اصطلاحی که متاسفانه سال ها جاری است بر زبان عموم مردم) و برای دیگران با تمام انتقاداتی که به آن ها است برایشان هزینه بسازیم و با پول بیت المال آن ها را فاسد و دیوث بنامیم…
خودی و غیر خودی شده است بلای جان ما و در مکتب علی (ع) و دینش که او” در” آن است نمی توانیم ” عدالتش ” را ذبح کنیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





