تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10428

در پی حضور فاطمه معتمدآریا و کارگردان فیلم «یحیی سکوت نکرد» در شهر کاشان عده‌ای از نیروهای خودسر سعی کردند مانع از برگزاری برنامه با حضور این هنرمندان شوند.  به گزارش سینماسینما،  انجمن بازیگران سینمای ایران در نامه ای به اتفاقات و حاشیه های بوجود آمده در زمان اکران فیلم سینمایی یحیی سکوت نکرد واکنش نشان داد.

به نام خدا
بسیار تاسف انگیز است زمانی که سینمای ملی و شریف ما با قدرت تمام در جشنواره های بین المللی بالاترین افتخارات را به خود اختصاص داده و درست هنگامی که کشورمان در عرصه های جهانی گام های بزرگ و نوینی برداشته و دنیا به نگرشی واقع بینانه از فرهنگ اصیل و عمیق ایرانی اشراف یافته است . عده ای خودسر در حرکتی کاملا غیر قانونی و در کمال وقاحت و بی فرهنگی در مراسمی کاملا قانونی و رسمی در شهر کاشان به سرکار خانم فاطمه معتمدآریا حمله ور شده و ایشان را با بی شرمانه ترین الفاظ مورد اهانت قرار داده اند .
انجمن بازیگران سینمای ایران ، فارغ از هر گرایش سیاسی و جناحی ، این واقعه بسیار زشت و غیر اخلاقی را تلاش در راه تخریب چهره واقعی فرهنگ والای این مرز و بوم دانسته ، آن را به شدت محکوم نموده و از تمامی دستگاه های ذیربط استدعا دارد ضمن برخورد جدی و قانونی با عاملین این حرکت ناپسند ، شرایطی فراهم ساخته تا دیگر شاهد چنین بی حرمتی هایی به ساحت ارزشمند فرهنگ و هنر کشورمان نباشیم .

انجمن بازیگران سینمای ایران .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها