سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به مخدوش کردن برخی از سردر سالنهای نمایش دهنده این فیلم سینمایی واکنش نشان دادند.
به گزارش سینماسینما، در روزهای اخیر سردر برخی از سالنهای نمایش دهنده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با پاشیدن رنگ مخدوش شده است که این اتفاق واکنش مدیریت روابط عمومی شرکت فیلمیران، شرکت پخش فیلم را به همراه داشته است.
متنی که از سوی روابط عمومی شرکت پخش فیلم، انتشار یافته به این شرح است:
فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از تاریخ دهم آذر ماه با دریافت پروانه نمایش ، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و توانست از فروش خوب و قابل توجهی در این مدت برخوردار شود.
در چند روز اخیر گزارش هایی مبنی بر پاشیدن رنگ بر روی سردر چند سینمای نمایش دهنده سلام بمبئی به فیلمیران اعلام شد ، ظاهرا افرادی سعی در مخدوش کردن سردر سینماها را داشتند.
در این راستا روابط عمومی فیلمیران اعلام می کند فیلم سلام بمبئی به صورت کاملا قانونی و پس از طی مراحل لازم اکران خود را آغاز کرده است و فروش بسیار خوب فیلم نشان دهنده آن است که توانسته مخاطب خودش را پیدا کند و اینگونه رفتارهای نامناسب از سوی هر شخصی که سعی در نشان دادن اعتراض و یا جلوگیری از ادامه نمایش فیلم را داشته باشند به هر دلیلی ناپسند است.
کما اینکه هر فیلمی به ذائقه و طبع طیف خاصی تهیه می شود و بدیهی است که همه فیلم ها به مذاق ما خوش نیاید. بنابراین اگر بنا باشد با اکران هر فیلم معترضینش به خود اجازه دهند اینگونه نارضایتی خود را بروز دهند که دیگر نباید فیلمی شود و نه فیلمی به اکران درآید.
فروش خوب فیلم هایی امثال سلام بمبئی سبب رونق بخشیدن و جان دادن به سینمای ایران است و چنانچه اشخاصی که بدین شکل رفتارهای نابه هنجار از خود نشان می دهند گمان می کنند می توانند باعث شوند که سینمای ایران از رونق بیفتد و یا حتی ذره ای در فروش فیلم ها تاثیر گذار باشند قطعا اشتباه بزرگی می کنند.
هر گونه اعتراضی جایگاه خودش را دارد که طبعا می توان از آن مسیر پیگیری شود.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تعویق اکران فیلم پرویز شهبازی در فقدان تهیهکننده
- «عزیز» پایان پاییز اکران میشود
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلم اکراننشده رضا داودنژاد به سینما میآید
- «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری چه زمانی اکران میشود؟
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با علی سرتیپی/ فضای سینما را باید از تنگنظری و فشارها خارج کنیم
- تاخیر یک هفتهای در اکران «شب طلایی» حاتمیکیا
- «لامینور» مهرجویی در فیلمیران
- /سینما سینما /نوروزبیگی دستمزدهای نجومی در سریال «پدر گواردیولا» را تکذیب کرد
- تاثیرگذار و حرفهای
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- جدایی شهاب حسینی از پروژه «بدون همه چیز»/ یک جدایی توافقی
- خبرهایی از فیلمهایی که در راه جشنوارهاند
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- نوروزبیگی : خون شد کیمیایی فیلمنامه درخشانی دارد/اگر رنجکشان نبود این فیلم ساخته نمی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





