سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به مخدوش کردن برخی از سردر سالنهای نمایش دهنده این فیلم سینمایی واکنش نشان دادند.
به گزارش سینماسینما، در روزهای اخیر سردر برخی از سالنهای نمایش دهنده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با پاشیدن رنگ مخدوش شده است که این اتفاق واکنش مدیریت روابط عمومی شرکت فیلمیران، شرکت پخش فیلم را به همراه داشته است.
متنی که از سوی روابط عمومی شرکت پخش فیلم، انتشار یافته به این شرح است:
فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از تاریخ دهم آذر ماه با دریافت پروانه نمایش ، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و توانست از فروش خوب و قابل توجهی در این مدت برخوردار شود.
در چند روز اخیر گزارش هایی مبنی بر پاشیدن رنگ بر روی سردر چند سینمای نمایش دهنده سلام بمبئی به فیلمیران اعلام شد ، ظاهرا افرادی سعی در مخدوش کردن سردر سینماها را داشتند.
در این راستا روابط عمومی فیلمیران اعلام می کند فیلم سلام بمبئی به صورت کاملا قانونی و پس از طی مراحل لازم اکران خود را آغاز کرده است و فروش بسیار خوب فیلم نشان دهنده آن است که توانسته مخاطب خودش را پیدا کند و اینگونه رفتارهای نامناسب از سوی هر شخصی که سعی در نشان دادن اعتراض و یا جلوگیری از ادامه نمایش فیلم را داشته باشند به هر دلیلی ناپسند است.
کما اینکه هر فیلمی به ذائقه و طبع طیف خاصی تهیه می شود و بدیهی است که همه فیلم ها به مذاق ما خوش نیاید. بنابراین اگر بنا باشد با اکران هر فیلم معترضینش به خود اجازه دهند اینگونه نارضایتی خود را بروز دهند که دیگر نباید فیلمی شود و نه فیلمی به اکران درآید.
فروش خوب فیلم هایی امثال سلام بمبئی سبب رونق بخشیدن و جان دادن به سینمای ایران است و چنانچه اشخاصی که بدین شکل رفتارهای نابه هنجار از خود نشان می دهند گمان می کنند می توانند باعث شوند که سینمای ایران از رونق بیفتد و یا حتی ذره ای در فروش فیلم ها تاثیر گذار باشند قطعا اشتباه بزرگی می کنند.
هر گونه اعتراضی جایگاه خودش را دارد که طبعا می توان از آن مسیر پیگیری شود.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تعویق اکران فیلم پرویز شهبازی در فقدان تهیهکننده
- «عزیز» پایان پاییز اکران میشود
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلم اکراننشده رضا داودنژاد به سینما میآید
- «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری چه زمانی اکران میشود؟
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با علی سرتیپی/ فضای سینما را باید از تنگنظری و فشارها خارج کنیم
- تاخیر یک هفتهای در اکران «شب طلایی» حاتمیکیا
- «لامینور» مهرجویی در فیلمیران
- /سینما سینما /نوروزبیگی دستمزدهای نجومی در سریال «پدر گواردیولا» را تکذیب کرد
- تاثیرگذار و حرفهای
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- جدایی شهاب حسینی از پروژه «بدون همه چیز»/ یک جدایی توافقی
- خبرهایی از فیلمهایی که در راه جشنوارهاند
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- نوروزبیگی : خون شد کیمیایی فیلمنامه درخشانی دارد/اگر رنجکشان نبود این فیلم ساخته نمی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





