پدرام علیزاده کارگردان فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ در صفحه اینستاگرام خود نسبت به عدم نمایش فیلمش در سالن های سینمای حوزه هنری واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، پدرم علیزاده در اینستاگرام خود نوشت :نمایش خشکسالی و دروغ سه بار ( دو بار در دولت قبل و یکبار در همین دولت ) به روی صحنه رفت .
کتاب نمایشنامه این اثر به چاپ پنجم رسید .
فیلم تاتر این اثر در تیراژ بالا بارها به بازار آمد .
و همه مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را گرفت .
فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ هم پروانه ساخت و هم پروانه نمایش گرفت .
اما چرا فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ با این همه مشکل و تحریم رو به رو می شود؟
اول به دلیل مصلحت و به هم خوردن آرامش جشنواره فجر به راحتی ما را حذف کردند .
دوم شش ماه زمان برد تا با جرح و تعدیلهای فراوان فیلم پروانه نمایش گرفت .
سوم بعد از پروانه نمایش و در آستانه اکران مجددا اسیر اصلاحات تازه شد .
و حالا حوزه هنری فیلم را در سالنهای بی شمار خود در سراسر کشور نمایش نمی دهد و ما را تحریم کرده است و وانمود میکند که به دلیل نداشتن جا این فیلم را اکران نمی کند !
فیلمی که تمام مسیرهای قانونی را طی نمود و فراتر از قانون هم با آن برخورد شد و هربار گفتند سکوت کنید و ما سکوت کردیم اما تا کی سکوت؟
حالا ما را از سالنهایی که حق مردم و مال مردم است هم محروم کردند و سردر و تبلیغات ما را پاره پاره و ریز ریز می کنند و بر زمین می ریزند و می گویند در این همه سالن برای شما جایی نیست!!!
پروردگارا این سرزمین را از دشمن ، خشکسالی و دروغ نجات بده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گلزار: من مجموعه اتفاقات «ابد و یک روز» را باور نمیکنم
- سوال جالبی از محمد رضا گلزار درباره زنان
- خشکسالی و دروغ در استرالیا
- اکران «خشکسالی و دروغ» مشخص شد/ گلزار بعد از سالها، پاییز میآید
- بهترین فرصت تبلیغ را از «خشکسالی و دروغ» گرفتند/ اسیر سوءتفاهمها شدیم
- انتقاد شدید محمد رضا گلزار از هیات انتخاب جشنواره/طعنه به انتخاب شدن رسوایی۲در بخش مسابقه
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی»/ در بستر واقعیت
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- قهوه دمنکشیده/چرا سریال مهران مدیری نتوانست انتظارات را برآورده سازد؟
- سرقتهای سریالی ۳زن به سبک «تسویه حساب»
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- کدام شبکههای تلویزیونی ادغام یا منحل میشوند؟
- جشنوارۀ ملی تئاتر اقتباس افتتاح شد/ امید به حضور در خانوادۀ جهانی تئاتر با شناسنامه خاص خود
- فوت بازیگر سرشناس اسپانیایی؛ ماریسا پاردس درگذشت
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در فجر۴۳
- «کیک محبوب من»، رابطهای رویایی اما تراژیک
- لغو نمایش فیلم “آخرین تانگو در پاریس”
- اسطوره موسیقی هند و یکی از برجستهترین نوازندگان طبلا در جهان درگذشت
- بررسی «ازازیل» و «انجمن اشباح» در شورای صدور مجوز ساترا
- «عزیز» از چهارشنبه اکران میشود/ رونمایی از پوستر فیلم
- مرور آثار سینمایی، تئاتری و مستند «اینگمار برگمان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- از ۵ دی ماه؛ «علت مرگ: نامعلوم» روی پرده سینما میرود
- بازگشت ژان کلود ون دام با کمدی اکشن/ «باغبان»، ژانویه، انحصاری در فرانسه اکران میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- انتقاد روزنامه جام جم از تمسخر نام مریم و مسیحیت در فیلم صبحانه با زرافه ها
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- معرفی برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت هجدهم/ وزیر ارشاد: ما مسئولان خودنظامپنداری را کنار بگذاریم
- نگاهی به جذابیت های ماندگار «ریوبراوو» وسترن با طعم شکلات
- به هر داستانی نباید اطمینان کرد
- وزیر ارشاد : بعضی مسئولان خودنظام پنداری را کنار بگذارند