محمد حسین قاسمی تهیه کننده مصادره و سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم لاتاری یادادشتهای جداگانه درباره اتفاقات رخ داده در پردیس سینمایی تماشا نوشتند.
به گزارش سینماسینما، به دنبال اتفاقات پیش آمده در زمان اکران دو فیلم لاتاری و مصادره در پردیس سینمایی تماشا و برخی اعتراضات تعداد محدودی از تماشاگران، تهیه کنندگان دو فیلم مصادره و لاتاری یادداشتهای جداگانه نوشته اند.
در یادداشت محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم مصادره آمده است:
چهارشنبه بود و به رسم احترام به مخاطب و من باب تشکر از همراهی مردم عزیز و با اطلاع رسانی قبلی، به همراه آقای عطاران به پردیس سینمایی تماشا رفتیم. مردم عزیز با حضور چشمگیر و به زعم مسئولین پردیس، بی سابقه در آن سینما، از آقای عطاران و عوامل فیلم استقبال کردند.
آقای عطاران نیز قرار بود چندین سانس به همراه مردم به تماشای فیلم بنشیند این استقبال و فوج جمعیت و نیز درخواست مردم عزیز جهت گرفتن عکس سلفی با آقای عطاران، با وجود مدیریت و تدابیر مسئولین پردیس، منجر شد تا ده دقیقه سانس های این سینما به تأخیر بیفتد و جابه جا شود. در این بین در تایمی که برای استراحت به اتاق مدیریت رفته بودیم صدای فریاد، فحش و ناسزا شنیدم.
به محوطه داخلی پردیس آمدم و متوجه شدم دو آقای کت و شلواری که محاسن بلندی نیز داشتند در حال گفتن ناسزا و فحش به آقای نجفی(مدیر پردیس تماشا) هستند که وقتی دیدم این دو برادر چنین کاری انجام می دهند جلو رفتم و از آنان بابت ۱۰ دقیقه تاخیر عذرخواهی کردم و جالب تر آن که آقای نجفی نیز با صدای رسا از آنان عذرخواهی کردند و بنده توضیح دادم که این تاخیر به دلیل لطف و حضور چشمگیر مردم در استقبال از عوامل فیلم مصادره بوده.
اما گویا عذرخواهی من و آقای نجفی هم چاره ساز نبود و این دو بزرگوار با فریاد به گفتن فحش و ناسزای خود ادامه دادند بنده خدمت یکی از آنان عرض کردم چنین رفتاری در شان شما نیست که ایشان مطرح کرد؛ آیا می دانید بنده که هستم. گفتم خیر، گفت من یکی از مجری های برنامه ثریا هستم و از برندگان فلان جشنواره ارزشی می باشم(که البته بنده بعید می دانم درست گفته باشد)و…
وقتی دیدم با عناد در مورد مدیر پردیس تماشا وفیلم مصادره مطالبی را می گویند، بنده نیز مطرح کردم که فیلم مصادره با مجوز قانونی ساخته و اکران شده است، بنده قبل از تهیه این فیلم، فیلمهایی چون شیار۱۴۳ و نفس را تهیه کرده ام و این کار شما صحیح نیست ولی عرایض بنده گویا تاثیری نداشت و نتیجه ادامه این ناسزاها از سوی این دو جوان آن هم در مقابل کودکان و خانم های حاضر در محوطه، عصبانیت آقای نجفی(مدیر پردیس تماشا) را در پی داشت.به استنباط برخی از شاهدین ماجرا، گویا این بزرگواران جهت متشنج نمودن جو اکران عمومی فیلم مصادره در پردیس تماشا حضور یافته بودند .لازم به ذکر است سانس هیچ فیلمی نه حذف شد و نه جایگزینی صورت گرفت.
سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم لاتاری نیز در تویتر خود نوشت :بعد از حضور بازیگر محبوبی مثل رضا عطاران در هر سینمایی تعویق برنامه و جابجایی امری اجتناب ناپذیر است طرفین ماجراکاش صبوری می کردند بندهسالهاست مسعود نجفی را می شناسم و این برخورد به نظرم واکنش ایشان به یک توهین بوده و فیلم تقطیع شده است.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شدند
- ساترا به سه سریال مجوز داد
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- موافقت با صدور پروانه نمایش یک فیلمسینمایی کمدی
- تهیهکننده سریال در جلسه ساترا مطرح کرد/ نمایش سیگار در «زخم کاری» اشتباه بود
- فیلم «ابلق» برنده تندیس دومین جشنوارۀ «نشان فی» شد
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اکران خصوصی فیلم شاهکش/ گزارش تصویری
- واقعیت اسنپبایک شدن تهیهکننده سرشناس!
- زمان اکران «ماجرای نیمروز: رد خون» اعلام شد
- پروانه ساخت سه فیلمنامه صادر شد
- انصراف تهیهکننده «شبی که ماه کامل شد» از تمدید اکران فیلم خود/ واکنش سخنگوی شورای صنفی نمایش
- گفتوگوی توییتری داروغهزاده با سازندگان «ماجرای نیمروز: رد خون» و ماجرای ممیزیها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





