محمد حسین قاسمی تهیه کننده مصادره و سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم لاتاری یادادشتهای جداگانه درباره اتفاقات رخ داده در پردیس سینمایی تماشا نوشتند.
به گزارش سینماسینما، به دنبال اتفاقات پیش آمده در زمان اکران دو فیلم لاتاری و مصادره در پردیس سینمایی تماشا و برخی اعتراضات تعداد محدودی از تماشاگران، تهیه کنندگان دو فیلم مصادره و لاتاری یادداشتهای جداگانه نوشته اند.
در یادداشت محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم مصادره آمده است:
چهارشنبه بود و به رسم احترام به مخاطب و من باب تشکر از همراهی مردم عزیز و با اطلاع رسانی قبلی، به همراه آقای عطاران به پردیس سینمایی تماشا رفتیم. مردم عزیز با حضور چشمگیر و به زعم مسئولین پردیس، بی سابقه در آن سینما، از آقای عطاران و عوامل فیلم استقبال کردند.
آقای عطاران نیز قرار بود چندین سانس به همراه مردم به تماشای فیلم بنشیند این استقبال و فوج جمعیت و نیز درخواست مردم عزیز جهت گرفتن عکس سلفی با آقای عطاران، با وجود مدیریت و تدابیر مسئولین پردیس، منجر شد تا ده دقیقه سانس های این سینما به تأخیر بیفتد و جابه جا شود. در این بین در تایمی که برای استراحت به اتاق مدیریت رفته بودیم صدای فریاد، فحش و ناسزا شنیدم.
به محوطه داخلی پردیس آمدم و متوجه شدم دو آقای کت و شلواری که محاسن بلندی نیز داشتند در حال گفتن ناسزا و فحش به آقای نجفی(مدیر پردیس تماشا) هستند که وقتی دیدم این دو برادر چنین کاری انجام می دهند جلو رفتم و از آنان بابت ۱۰ دقیقه تاخیر عذرخواهی کردم و جالب تر آن که آقای نجفی نیز با صدای رسا از آنان عذرخواهی کردند و بنده توضیح دادم که این تاخیر به دلیل لطف و حضور چشمگیر مردم در استقبال از عوامل فیلم مصادره بوده.
اما گویا عذرخواهی من و آقای نجفی هم چاره ساز نبود و این دو بزرگوار با فریاد به گفتن فحش و ناسزای خود ادامه دادند بنده خدمت یکی از آنان عرض کردم چنین رفتاری در شان شما نیست که ایشان مطرح کرد؛ آیا می دانید بنده که هستم. گفتم خیر، گفت من یکی از مجری های برنامه ثریا هستم و از برندگان فلان جشنواره ارزشی می باشم(که البته بنده بعید می دانم درست گفته باشد)و…
وقتی دیدم با عناد در مورد مدیر پردیس تماشا وفیلم مصادره مطالبی را می گویند، بنده نیز مطرح کردم که فیلم مصادره با مجوز قانونی ساخته و اکران شده است، بنده قبل از تهیه این فیلم، فیلمهایی چون شیار۱۴۳ و نفس را تهیه کرده ام و این کار شما صحیح نیست ولی عرایض بنده گویا تاثیری نداشت و نتیجه ادامه این ناسزاها از سوی این دو جوان آن هم در مقابل کودکان و خانم های حاضر در محوطه، عصبانیت آقای نجفی(مدیر پردیس تماشا) را در پی داشت.به استنباط برخی از شاهدین ماجرا، گویا این بزرگواران جهت متشنج نمودن جو اکران عمومی فیلم مصادره در پردیس تماشا حضور یافته بودند .لازم به ذکر است سانس هیچ فیلمی نه حذف شد و نه جایگزینی صورت گرفت.
سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم لاتاری نیز در تویتر خود نوشت :بعد از حضور بازیگر محبوبی مثل رضا عطاران در هر سینمایی تعویق برنامه و جابجایی امری اجتناب ناپذیر است طرفین ماجراکاش صبوری می کردند بندهسالهاست مسعود نجفی را می شناسم و این برخورد به نظرم واکنش ایشان به یک توهین بوده و فیلم تقطیع شده است.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شدند
- ساترا به سه سریال مجوز داد
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- موافقت با صدور پروانه نمایش یک فیلمسینمایی کمدی
- تهیهکننده سریال در جلسه ساترا مطرح کرد/ نمایش سیگار در «زخم کاری» اشتباه بود
- فیلم «ابلق» برنده تندیس دومین جشنوارۀ «نشان فی» شد
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اکران خصوصی فیلم شاهکش/ گزارش تصویری
- واقعیت اسنپبایک شدن تهیهکننده سرشناس!
- زمان اکران «ماجرای نیمروز: رد خون» اعلام شد
- پروانه ساخت سه فیلمنامه صادر شد
- انصراف تهیهکننده «شبی که ماه کامل شد» از تمدید اکران فیلم خود/ واکنش سخنگوی شورای صنفی نمایش
- گفتوگوی توییتری داروغهزاده با سازندگان «ماجرای نیمروز: رد خون» و ماجرای ممیزیها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





