حسین پارسایی ضمن واکنش به یادداشت روزنامه کیهان، دوباره تاکید کرد که مستند «هاشمی زنده است» در حال حاضر فاقد مجوز است و این ربطی به موافقت یا مخالفت او با این فیلم ندارد.
به گزارش سینماسینما، حسین پارسایی، مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی به یادداشت روز سهشنبه ۱۱ دی روزنامه کیهان درباره مخالفت او با مستند «هاشمی زنده است»، واکنش نشان داد و گفت: «خبرنگاری از من پرسید آیا این مستند پروانه نمایش گرفته است؟ گفتم: خیر، کسی درخواست پروانه نمایش نکرده است، برابر قانون مراجعه کنند مثل همه آثار توسط شورای پروانه نمایش (بدون حضور و اظهار نظر من) بررسی و مجوز صادر خواهد شد.»
او افزود: «بنابراین در حال حاضر فاقد مجوز است. آیا به نظر شما من مخالفت کردهام!؟ اگر به دروغ میگفتم مستند «هاشمی زنده است»، دارای پروانه نمایش است، آن وقت نمایش «بینوایان» مبتذل و اشرافی نبود!؟»

روز گذشته کیهان در یادداشتی از پارسایی با عنوان کارگردان نمایش مبتذل و اشرافی یاد کرده بود که با مستند «هاشمی زنده است» مخالفت کرده و باعث توقیف اکران این اثر شده است. این روزنامه او را به دلیل صدور مجوز آثار غیراخلاقی و ضدخانوادگی در شبکه نمایش خانگی مورد انتقاد قرار داده است.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «الیور توئیست» به صحنه باز میگردد/ انتشار پوستر نمایش «الاویاتان»
- «علمدار» با روایت پرویز پرستویی روی صحنه میرود
- دو فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- انتقاد عصر ایران از کیهان : بازیگر زن بدچهره یعنی چی ؟/زن خوش چهره نقدهایش قابل پذیرش است ؟
- کیهان : بازیگر زن بدچهره چرا بعد از سالها همکاری با رسانه ملی ناگهان آن را حکومتی یافته ؟
- وقتی فروش فیلم فرهادی دستاویزی برای حمله جریانهای سیاسی می شود
- دو ستاره در یک آسمان/ «علمدار» موفق یا شکست خورده؟
- نگاهی به مستند «هاشمی زنده است»/ بیفرهنگ متصدی فرهنگ
- ادعای روزنامه کیهان: حکم توقیف اموال تهیهکننده «کلاه قرمزی» دست ماست
- احمد مهرانفر با «مولن روژ» روی صحنه میرود
- بازنشستگی حسین پارسایی در آخرین روزهای سال ۹۷
- نمایش بینوایان / گزارش تصویری
- ۱۲۵ هزار نفر به تماشای «بینوایان» رفتند
- مستند یا گزارش تلویزیونی؟!/ نگاهی به فیلم «هاشمی زنده است»
- پارسایی: مستند «هاشمی زنده است» هیچ مجوزی ندارد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





