ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، مضمون صحبت های تلفنی فردوسی پور با برنامه «حالا خورشید» را خلاف اخلاق حرفه ای دانست.
به گزارش سینماسینما، صبح امروز یکشنبه ششم آبان ماه برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور میزبان علی فروغی مدیر شبکه سه سیما بود تا درباره حاشیه و متن این روزهای شبکه صحبت کند و بخشی از این گفتگو به برنامه «نود» و عادل فردوسی پور و مسایل این روزها درباره پخش نشدن این برنامه فوتبالی اختصاص داشت.
پس از صحبت های فروغی و توضیحاتش درباره این مسایل، در پایان برنامه ارتباط تلفنی با عادل فردوسی پور برقرار شد و وی نیز به ارایه توضیحاتی پرداخت.
در حالی که از صبح امروز نظرات مختلفی درباره سرنوشت «نود» و فردوسی پور مطرح شد، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در این باره گفت: پیرو حواشی پیش آمده برای برنامه «نود» که موجب شد پخش برنامه به مدت ۲ هفته به تعویق بیفتد، سعی داشتیم در برنامه «حالا خورشید» قدمی مثبت برای پخش مجدد این برنامه برداریم.
وی با اشاره به دعوت از مدیر شبکه سه در برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» تصریح کرد: با درخواست گروه اجتماعی شبکه سیما مبنی بر حضور علی فروغی مدیر شبکه در برنامه «حالا خورشید» و پس از انجام مصاحبه زنده و رویکرد بسیار مناسب ایشان در طول برنامه نسبت به حواشی پیش آمده و اعلام پخش ویژه برنامه نود پیش از بازی پرسپولیس به نظر میرسید همه مشکلات حل شده است.
کریمان ادامه داد: اما با روی خط آمدن فردوسی پور موضوعاتی مطرح شد که دوباره به حواشی پیش آمده دامن زد؛ موضوعاتی که خلاف گفته های شب قبل او و رویکرد توافق شده با گروه اجتماعی درباره این صحبتها بود.
وی در پایان اظهار کرد: بیان این اظهارات از زبان عادل فردوسی پور بداخلاقی حرفه ای بود و حتما به سوابق ایشان لطمه زد و باعث شد حرمت خانواده صدا و سیما رعایت نشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- جبلی در جمع دانشجویان مطرح کرد؛ شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم
- صحبتهای علی فروغی درباره عادل فردوسیپور/ کار فردوسیپور داشت از مدار خارج میشد
- بر سر برنامهای دیگر از عادل فردوسیپور در شبکه ورزش چه آمد؟
- اعتراض شدید نرگس آبیار به عدم صدور مجوز برنامه عادل فردوسیپور/ عادل اعتبار صدا و سیما
- تست گزارشگری عادل فردوسیپور در یک برنامه تلویزیونی + ویدئو
- بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز: خیلی از فوتبالیستها دلتنگ عادل هستند
- ضربه فنی!/ «فوتبال برتر» و جای خالی عادل فردوسیپور
- داستان حذف فردوسیپور و برنامه «نود» روی صحنه میرود
- نامه سرگشاده ۱۰۳۳ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه به علیعسکری / نود و فردوسی پور را حفظ کنید + اسامی کامل خبرنگاران
- نگاهی به صحبت های مدیر شبکه ۳ و عادل فردوسی پور در برنامه حالا خورشید / بازی اصول گراها
- اول یک سوزن به خودمان بزنیم و بعد…!
- سه رویداد و سه توصیه
- مزدک میرزایی: اختلافی با فردوسیپور ندارم اما برای گزارشگری جام جهانی دعوت نشدم!
- وقتی پویول از میهماننوازی مسوولان تلویزیون تشکر میکند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





