تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93241

سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی گفت: ما به قراردادی که می بندیم پایبند هستیم و سابقه نداشته فیلمی را کمتر از چهار هفته اکران کنیم.

به گزارش سینماسینما، رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، اخیراً در اعتراض به وضعیت نامطلوب اکران فیلم «دلم می خواد» نوشت:

«مدتی است از دوستانم می شنوم بعضی سینماها سرخود و یا به خواست پخش کننده فیلم دیگر، در بعضی سانس های «دلم می خواد» فیلم دیگری نشون می دن!!! کاری که از سانسور دولتی بدتره! چون سانسور دولتی رو می‌شناسیم، بعضی صحنه ها رو حذف می کنه!! اما بعضی پخش کننده ها و سینماداران، کل فیلم رو حذف می کنن!!!»

در این خصوص رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی بیان کرد: ما برای اکران این فیلم دو هفته قرارداد داشتیم؛ اما حدود ده هفته این فیلم را نمایش دادیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سینما آزادی پنج سالن بیشتر ندارد و ما باید آنها را طبق برنامه ریزی در اختیار فیلم های جدید هم بگذاریم. همین حالا ۹ فیلم در سینما آزادی در حال اکران هستند.

وی گفت: سینمای سرگروه فیلم «دلم می خواد» پردیس سینمایی زندگی بوده است که فیلم «کاتیوشا» جایگزین این فیلم شد. ما هم می‌بایست این فیلم را در سینما آزادی جایگزین «دلم می خواد» کنیم؛ این یک کار طبیعی در شورای صنفی نمایش است.

وی اضافه کرد: البته سینماهایی هم وجود دارند مانند کورش و مگامال که از تعداد سالن های بیشتری برخوردار هستند و به طور چرخشی قرارداد منعقد می کنند. آنها این امکان را دارند تا نمایش فیلم ها را بیشتر از زمان مصوب ادامه دهند؛ اما ما این ظرفیت را نداریم.

سعیدی پور در پایان اظهار کرد: ما فیلم هایی داریم که از فروش پایینی برخوردارند؛ اما به قراردادی که می بندیم پایبند هستیم و سابقه نداشته فیلمی را کمتر از چهار هفته اکران کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها