تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65564
هنرمندان درخشش فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در بخش افق‌های جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی را تبریک گفتند.

به گزارش سینماسینما، شهاب حسینی یکی از هنرمندانی است که جایزه گرفتن نوید محمدزاده را به او تبریک گفت. او در این باره در اینستاگرام نوشت: «نوید عزیز درود به تو که دلمونو شاد کردی. انشاءالله این مسیر برات رو به سوی تعالی و تکرار این موفقیت، تداوم داشته باشه. آمین.»

 

مهناز افشار نیز این موفقیت را به نوید محمدزاده و وحید جلیلوند تبریک گفت. او نوشت: «مبارک باشه نوید جانم و مبارک وحید جلیلوند عزیز و همه عوامل فیلم.»

 

ویشکا آسایش نوشت: «مبارکت باشه نوید جان مبارک بهت افتخار میکنیم.البته ما که میدونستیم تو درجه یکی»

پرویز پرستویی نیز در این باره نوشت: «تبریک به نوید محمد زاده و وحید جلیلوند عزیز. تبریک به سینمای ایران وبا آرزوی بهترین ها.»

حمید فرخ‌نژاد در پیام تبریک خود محمدزاده و جلیلوند را فاتحان ونیز توصیف کرد: «تبریک به فاتحان ونیز، نوید محمدزاده عزیز و وحید جلیلوند گرامی.»

 

حبیب ایل بیگی هم در واکنش به جوایز ونیز برای «بدون تاریخ بدون امضا» نوشت: «تبریک به نماینده شایسته سینمای ایران در هفتاد چهارمین جشنواره فیلم ونیز . تبریک به وحید جلیلوند و نوید محمد زاده و همه بچه هاى فیلم “بدون تاریخ،بدون امضاء”و تبریک به سینمای ایران.

در سال جارى و پس از فروش بالاى فیلم هاى کمدى عده اى با نشانى غلط دادن به سینماگران و مخاطبان سینما طورى حرف میزنند که گویا در سینما فقط باید فیلم های کمدی ساخته بشه و سینما ها فقط باید فیلم کمدى اکران کنند.
ولى اون سینمایى که براى ایران در طول سالهاى گذشته افتخار کسب کرده سینماى اجتماعى بوده ونه فیلم هاى نازل کمدى.
تبریک مجدد به علی اقا واقا وحید جلیلوند براى ساخت فیلمى که تم اصلى ان وجدان است ،چیزى که این روز ها زیاد باید راجع به آن حرف زد.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها