محمد ولیزاده روزنامه نگار و دوست همایون شهنواز درباره وضعیت این کارگردان بیان کرد که وضعیت عمومی او خوب است و روحیه خوبی دارد.به گزارش سینماسینما، محمد ولیزاده روزنامه نگار و دوست همایون شهنواز کارگردان سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان» با اشاره به وضعیت این کارگردان که روز پنجم اسفند در منزل خود دچار سوختگی شد گفت: متاسفانه همایون شهنواز به دلیل اینکه در منزل تنها بود و کسی نتوانست به او کمک کند دچار ۸۰ درصد سوختگی شد و شاید اگر کسی آن زمان در آن خانه می بود، شدت سوختگی او کمتر می شد.
وی ادامه داد: طی این چند روز محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر که با شهنواز هم دوستی دارد پیگیر کارهای وی بود. همچنین امروز قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت به دیدارش آمد تا جویای روند درمانی وی باشد.
ولیزاده درباره آخرین وضعیت وی بعد از سوختگی عنوان کرد: شهنواز هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مطهری بستری است و به دلیل روند درمانی کمتر می تواند ملاقات عمومی داشته باشد. امروز صبح دهم اسفند پزشکان وی را پانسمان کردند و وضعیت درمانی وی بهتر است.
وی در پایان درباره وضعیت روحی کارگردان «دلیران تنگستان» اظهار کرد: خوشبختانه شهنواز از روحیه خوبی برخوردار است و وضعیت عمومی وی بهتر است اما فعلا باید همچنان بستری باشد تا روز دوشنبه چهاردهم اسفند یک عمل جراحی روی او انجام شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خاطره رضا درمیشیان از آخرین روزهای زندگی کارگردان «دلیران تنگستان»
- اعلام زمان مراسم تشییع همایون شهنواز/ احتمال خاکسپاری در خانه رییسعلی دلواری
- پست اینستاگرامی پرویز پرستویی برای همایون شهنواز
- همایون شهنواز؛ کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت
- پس از جراحی دیروز/ وضعیت همایون شهنواز خوب نیست/ ایجاد مشکل تنفسی
- کارگردان سریال «دلیران تنگستان» در ایران عمل شد
- آخرین خبر از وضعیت کارگردان «دلیران تنگستان»/ صداوسیما بی اعتناست
- تنها راه باقیمانده برای زنده ماندن خالق «دلیران تنگستان»
- عیادت جمعی از کارگردانان سینما از کارگردان «دلیران تنگستان»
- خالق «دلیران تنگستان» در بیمارستان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





