تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116131

وودی آلن کارگردان آمریکایی اپرای کمدی «جانی اسکیکی» را در خانه اپرای لا اسکالا، در میلان، کارگردانی کرد.

به گزارش سینماسینما، وودی آلن، کارگردان ۸۳ ساله آمریکایی، که به دلیل طرح اتهام جنسی از هالیوود طرد شده بود، در اروپا و سینمای اروپا همچنان مورد استقبال است.

شرکت فیلم سازی آمازون استودیوز در آمریکا قراردادی در زمینه پخش تازه‌ترین فیلم وودی آلن تحت عنوان «یک روز بارانی در نیویورک» را لغو کرد.

قرار است این فیلم در پاییز، در سراسر اروپا به نمایش دربیاید. دو تن از ستارگان این فیلم گفته‌اند که مبلغ دستمزدهایشان را به خیریه‌های مبارزه با آزار جنسی اهدا می‌کنند.

در کنار نمایش اپرای آلن در لا اسکالا، یک موزه سینمایی در میلان نیز مجموعه‌ای از ۲۸ فیلم آلن را به نمایش می‌گذارد.

آلن گفت که پس از نمایش اپرای اسکیکی، قصد دارد برای کار روی فیلم بعدی‌اش به سن سباستین در اسپانیا سفر کند. کریستوف والتس بازیگر اتریشی و برنده جایزه اسکار از جمله بازیگران این فیلم است.

آلن یادآور شد که تقریباً از ۵۰ سال پیش که کار فیلم سازی را شروع کرد، آثار او در ایتالیا، فرانسه و آلمان و سراسر اروپا مورد استقبال قرار می‌گرفت. حتی زمانی که فیلم‌هایش در آمریکا مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت.

او افزود:« شاید دلیلش این باشد که از بچگی، معتاد فیلم‌های اروپایی بودم و این فیلم‌ها را تماشا می‌کردم، شاید فیلم‌های من بازتاب سینمای اروپا باشد.»

آلن پیش از این با اتهام‌های جنسی رو به رو شد. دیلان فارو دخترخوانده او، آلن را به آزار جنسی متهم کرد. این کارگردان پرآوازه اتهام دختر خوانده‌اش را رد کرده است.

منبع: ای پی نیوز/۷ژوئیه/ خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها