سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: افزایش حقوق و مزایای کارمندان سازمان صدا و سیما، پس از تایید در شورای حقوق و دستمزد مجاز است.
به گزارش سینماسینما ، سازمان برنامه و بودجه درباره محل تأمین اعتبار برای افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان صدا و سیما (علاوه بر رشد سنواتی اعمال شده سالجاری) اعلام کرد: بودجه این افزایش، از محل اعتبارات قابل تخصیص بودجه عمومی کل کشور به سازمان صداوسیما و درآمدهای آن سازمان قابل تأمین بوده و هرگونه ایجاد تعهد مازاد بر موارد یاد شده، مورد تأیید سازمان برنامه و بودجه نیست.
در توضیح سازمان برنامه و بودجه آمده است: هرگونه تخصیص اعتبار به دستگاههای اجرایی، براساس قوانین بودجه سنواتی و سایر قوانین و مقررات انجام میشود. تأمین بار مالی مکاتبه اخیر رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز از محل اعتبارات قابل تخصیص بودجه عمومی کل کشور به سازمان صدا و سیما و درآمدهای آن سازمان قابل تأمین بوده و هرگونه ایجاد تعهد مازاد بر موارد یاد شده، مورد تأیید سازمان برنامه و بودجه نیست.
سازمان برنامه تاکید کرده است: مطابق بخشنامههای متعدد سازمان برنامه و بودجه کشور، هرگونه افزایش حقوق منوط به عدم ایجاد هرگونه بار مالی مازاد بر اعتبار مصوب و تخصیص داده شده بوده و مطابق بخشنامه صادره سازمان اداری و استخدامی کشور در ۲۰ مردادماه سالجاری، افزایش حقوق و مزایای کارمندان سازمان صدا و سیما، پس از تأیید در شورای حقوق و دستمزد مجاز میباشد.
علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما در هفته جاری با ارسال نامهای به معاون منابع مالی و سرمایه انسانی این سازمان دستور داد احکام حقوقی کارکنان رسانه ملی از تاریخ ۱ مهر ۹۹ به میزان ۳۰ درصد علاوه بر رشد سنواتی اعمال شده سال جاری افزایش یابد.

منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افرایش ۵۸ درصدی بودجه صداوسیما نسبت به سال ۱۴۰۲
- قاسم جعفری خطاب به رئیس صداوسیما: بیش از ۶۰۰ دقیقه از سریالم را سانسور کردید!
- عذرخواهی رئیس صداوسیما از مخاطبان و رئیس جمهوری
- رییس کانون کارگردانان: آقای علیعسگری مسئولیت سریالها را قبول کنید/ تنها راه تعطیلی موقت پروژههاست
- رئیس صدا و سیما: پول نداریم ولی سال آینده دو سریال بزرگ تاریخی می سازیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





