سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: افزایش حقوق و مزایای کارمندان سازمان صدا و سیما، پس از تایید در شورای حقوق و دستمزد مجاز است.
به گزارش سینماسینما ، سازمان برنامه و بودجه درباره محل تأمین اعتبار برای افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان صدا و سیما (علاوه بر رشد سنواتی اعمال شده سالجاری) اعلام کرد: بودجه این افزایش، از محل اعتبارات قابل تخصیص بودجه عمومی کل کشور به سازمان صداوسیما و درآمدهای آن سازمان قابل تأمین بوده و هرگونه ایجاد تعهد مازاد بر موارد یاد شده، مورد تأیید سازمان برنامه و بودجه نیست.
در توضیح سازمان برنامه و بودجه آمده است: هرگونه تخصیص اعتبار به دستگاههای اجرایی، براساس قوانین بودجه سنواتی و سایر قوانین و مقررات انجام میشود. تأمین بار مالی مکاتبه اخیر رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز از محل اعتبارات قابل تخصیص بودجه عمومی کل کشور به سازمان صدا و سیما و درآمدهای آن سازمان قابل تأمین بوده و هرگونه ایجاد تعهد مازاد بر موارد یاد شده، مورد تأیید سازمان برنامه و بودجه نیست.
سازمان برنامه تاکید کرده است: مطابق بخشنامههای متعدد سازمان برنامه و بودجه کشور، هرگونه افزایش حقوق منوط به عدم ایجاد هرگونه بار مالی مازاد بر اعتبار مصوب و تخصیص داده شده بوده و مطابق بخشنامه صادره سازمان اداری و استخدامی کشور در ۲۰ مردادماه سالجاری، افزایش حقوق و مزایای کارمندان سازمان صدا و سیما، پس از تأیید در شورای حقوق و دستمزد مجاز میباشد.
علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما در هفته جاری با ارسال نامهای به معاون منابع مالی و سرمایه انسانی این سازمان دستور داد احکام حقوقی کارکنان رسانه ملی از تاریخ ۱ مهر ۹۹ به میزان ۳۰ درصد علاوه بر رشد سنواتی اعمال شده سال جاری افزایش یابد.

منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افرایش ۵۸ درصدی بودجه صداوسیما نسبت به سال ۱۴۰۲
- قاسم جعفری خطاب به رئیس صداوسیما: بیش از ۶۰۰ دقیقه از سریالم را سانسور کردید!
- عذرخواهی رئیس صداوسیما از مخاطبان و رئیس جمهوری
- رییس کانون کارگردانان: آقای علیعسگری مسئولیت سریالها را قبول کنید/ تنها راه تعطیلی موقت پروژههاست
- رئیس صدا و سیما: پول نداریم ولی سال آینده دو سریال بزرگ تاریخی می سازیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





