همزمان با پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «آنجا کسی دیوانه نیست» به کارگردانی نیما هاشمی، تدوین این اثر آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، «آنجا کسی دیوانه نیست»، روایتی کمدی از زندگی افرادی در یک آسایشگاه اعصاب و روان بوده که در آن اتفاقات عجیبی رخ میدهد.
نیما هاشمی پیش از این کارگردانی تلهفیلمهایی چون «دارچین تلخ» و «ویلای موروثی» و نمایشهایی چون «تولد جهنمی»، «میان پرده»، «باغ آلبالو»، «پزشک نازنین» را برعهده داشته است.
صحرا اسدالهی، خشایار راد، نیما هاشمی، احمد ایراندوست، امید علیمردانی، نیما شمس، حسن اسدی، ساقی زینتی، شهین تسلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عوامل این فیلم سینمایی میتوان به تهیهکنندگان: نیما هاشمی و رضا جلالی، نویسنده: کریم رجبی، مدیر فیلمبرداری: حمید شکوهی، مدیر تولید و مجری طرح: بهزاد هاشمی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامهریزی: پوریا میرزایی، دستیار اول کارگردان: محسن دهشکار، دستیار کارگردان و برنامهریز: محسن قلیزاده، تدوین: روزبه روحیپور، مدیر صدابرداری: داوود قلیپور، صدابردار: پیام خانمحمدی، روابط عمومی و امور مالی: الهام محمدی، منشی صحنه: الهام نباله، طراح لباس: یلدا علوی، دستیار لباس:الهه نادری، طراح گریم: رها فرجی، مجری گریم آقایان: فرشاد محمدی، طراح صحنه: پویا جعفری، دستیار: حمید رجبی، دستیاران فیلمبردار: افشین خسروآبادی، شادمان مرادی، مهدی استیری، جانشین تولید: داوود معصومی، عکاسان: مریم السادات کاظمی، الهه احمدی، دستیار دو کارگردان: عرفان آموزگار، تدارکات: لیلا کاووسی-محسن منافی، حمل ونقل: میلاد محمدی-حمید سمیعی خواه-میثم حسینی آذین و مشاور رسانه: حامد قریب اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





