فیلمبرداری فیلم کوتاه «آواز خرس» به کارگردانی مریم بهلول و تهیه کنندگی سید علی شاکری، بعد از دو ماه پیش تولید و تولید به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما وبه نقل از روابط عمومی فیلم، «آواز خرس» بــه نویسندگی مشترک احمد لونی، مریم بهلول و کارگردانی مریم بهلول و تهیه کنندگی سید علی شاکری، پس از چهار روز تصویربرداری در آبانماه ۱۴۰۲ به پایان رسید و اکنون در مرحله تدوین قراردارد
این فیلم دومین اثر مریم بهلول بعد از فیلم کوتاه داستانی«کوسه»، در مقام کارگردان است.
نقش اصلی این فیلم را بهرام شاه محمد لو ایفا میکند، که اولین فیلم کوتاه بعد از انقــلاب او محــسوب می شود.
نگین تهمتن، عماد امامی، محسن ابولحسنی، مهرنوش حاجی خانی ، ارغوان میرمعینی از دیگر بازیگران این فیلم هستند که به ایفای نقش پرداخته اند.
آواز خرس یک فیلم در ژانر ملودرام است و در مدت زمان ۱۸ الی ۲۰ دقیقه روایت میشود
داستان آوازخرس، تاثیر گرفته از افراد مبتلا به بیماری دمانس یا فراموشی است. در خلاصه داستان فیلم آمده: تا فُرصتی که فَراموشی مَرا از شما باز نَدارد، هَمه درحضور فکر مَن واقعیت خواهید داشت.
فهرست کامل عوامل فیلم کوتاه « آواز خرس » عبارت اند از :
تدوین و کارگردانی: مریم بهلول/ تهیه کننده: سید علی شاکری/ فیلمنامه: مریم بهلول، احمد لونی/ مدیر فیلم برداری: احمد لونی / صدابرداری: هادی معنوی پور / طراح چهره پردازی: لوریمر کوک تپه / جلوه های ویژه بصری: محمد کشاورز خمسه / طراح صحنه: نوید تندرو/
طراح لباس: سمانه خلیلی / مدیر تولید: سید عباس نقوی، محمد اشراقی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر حسین باقریان / منشی صحنه: سمانه اسکندری/ دستیار لباس: مهسا هاشمی / دستیار صدا: احمد تفرشی / دستیاران تصویر: حسن شیری، مهدی استیری، روشن دشتی
مجری طرح: احمد لونی / عکاس: علی جباری / فیلمبردار پشت صحنه: محمدرضا طاهری / مشاور تصویر: مجید کشاورز / روابط عمومی: فاطمه صفری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





