فیلمبرداری فیلم کوتاه «آواز خرس» به کارگردانی مریم بهلول و تهیه کنندگی سید علی شاکری، بعد از دو ماه پیش تولید و تولید به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما وبه نقل از روابط عمومی فیلم، «آواز خرس» بــه نویسندگی مشترک احمد لونی، مریم بهلول و کارگردانی مریم بهلول و تهیه کنندگی سید علی شاکری، پس از چهار روز تصویربرداری در آبانماه ۱۴۰۲ به پایان رسید و اکنون در مرحله تدوین قراردارد
این فیلم دومین اثر مریم بهلول بعد از فیلم کوتاه داستانی«کوسه»، در مقام کارگردان است.
نقش اصلی این فیلم را بهرام شاه محمد لو ایفا میکند، که اولین فیلم کوتاه بعد از انقــلاب او محــسوب می شود.
نگین تهمتن، عماد امامی، محسن ابولحسنی، مهرنوش حاجی خانی ، ارغوان میرمعینی از دیگر بازیگران این فیلم هستند که به ایفای نقش پرداخته اند.
آواز خرس یک فیلم در ژانر ملودرام است و در مدت زمان ۱۸ الی ۲۰ دقیقه روایت میشود
داستان آوازخرس، تاثیر گرفته از افراد مبتلا به بیماری دمانس یا فراموشی است. در خلاصه داستان فیلم آمده: تا فُرصتی که فَراموشی مَرا از شما باز نَدارد، هَمه درحضور فکر مَن واقعیت خواهید داشت.
فهرست کامل عوامل فیلم کوتاه « آواز خرس » عبارت اند از :
تدوین و کارگردانی: مریم بهلول/ تهیه کننده: سید علی شاکری/ فیلمنامه: مریم بهلول، احمد لونی/ مدیر فیلم برداری: احمد لونی / صدابرداری: هادی معنوی پور / طراح چهره پردازی: لوریمر کوک تپه / جلوه های ویژه بصری: محمد کشاورز خمسه / طراح صحنه: نوید تندرو/
طراح لباس: سمانه خلیلی / مدیر تولید: سید عباس نقوی، محمد اشراقی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر حسین باقریان / منشی صحنه: سمانه اسکندری/ دستیار لباس: مهسا هاشمی / دستیار صدا: احمد تفرشی / دستیاران تصویر: حسن شیری، مهدی استیری، روشن دشتی
مجری طرح: احمد لونی / عکاس: علی جباری / فیلمبردار پشت صحنه: محمدرضا طاهری / مشاور تصویر: مجید کشاورز / روابط عمومی: فاطمه صفری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





