
مراحل فنی جلوه های بصری فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی پس از هفت ماه توسط سینا قویدل در استودیو نووا به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما ،همچنین ضبط موسیقی متن فیلم توسط پیام آزادی در استودیو الکترود فیش دورتموند آلمان نیز به پایان رسیده است. مراحل میکس صدا توسط آرش قاسمی و تصحیح رنگ فیلم توسط سامان مجدوفایی ظرف روزهای آینده به پایان می رسد و نسخه نهایی فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر تحویل دفتر جشنواره خواهد شد.
در این فیلم علی انصاریان، الناز حبیبی، حسام محمودی و مرتضی علی عباس میرزایی، سانیا رمضانی، سام ولی پور و ستایش تارانی ایفای نقش کرده اند و سارا بهرامی روایتگر داستان فیلم می باشد.
برچسبها: رمانتیسم عماد و طوبا, کاوه صباغ زاده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز اکران آنلاین «رمانتیسم عماد و طوبا» از امشب
- هشت فیلم ایرانی به جشنواره مسکو راه یافتند
- گفتوگوی تصویری اختصاصی با مهدی صباغزاده کارگردان با سابقه سینما و تهیهکننده فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی»/ بخش دوم
- گفتوگوی تصویری اختصاصی با مهدی صباغزاده کارگردان با سابقه سینما و تهیهکننده فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی»/ بخش اول
- گرامیداشت یاد علی انصاریان در اکران «رمانتیسم عماد و طوبا»
- سه فیلم جدید طی ماههای آینده روی پرده میآیند
- علی انصاریان درگذشت
- رنگ و رمانس/ نگاهی به «رمانتیسم عماد و طوبا»
- کوتاه درباره فیلمهای «بی همه چیز» و «رمانتیسم عماد و طوبا»
- یک تله فیلم مفرح/ نگاهی به فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»
- هوای تازه اما به چه قیمت؟!/ نگاهی به فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»
- کاوه صباغزاده: انصاریان خودش را همهجوره در اختیار پروژه گذاشت/ بازیگران ایرانی ریسکپذیر نیستند
- در نشست خبری مطرح شد/ سختیهای روایت «رمانتیسم عماد و طوبا»/ برای علی انصاریان دعا کنیم
- پوستر «رمانتیسم عماد و طوبا» به علی انصاریان تقدیم شد + عکس
- تیزر فیلم رمانتیسم عماد و طوبا کاوه منتشر شد + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها





