موزیک ویدیویی ۱۴ دقیقهای که سال ۱۹۸۳ منتشر شده بود حالا سه بعدی شده و تحسین حضار را در فستیوال فیلم ونیز برانگیخته است.
به گزارش سینماسینما، نسخه سه بعدی فیلم کوتاه متحول کننده «تریلر» محصول سال ۱۹۸۳ که توسط جان لندیس کارگردانی شده بود، روز دوشنبه در فستیوال فیلم ونیز پیش نمایش جهانی شد. لندیس و جان برانکا مدیر اجرایی بنیاد مایکل جکسون در این فستیوال حضور داشتند و گفتند این نسخه سه بعدی بخش اول پروژه هایی مرتبط با جکسون است که به زودی بقیه شان هم معرفی خواهند شد.
برانکا در مصاحبه ای با ورایتی بدون در اختیار گذاشتن جزییات بیشتر گفت: حالا که نسخه سه بعدی «تریلر» منتشر شده، دو خبر دیگر هم داریم که در چند هفته آینده اعلام خواهند شد. مایکل اصطلاحی داشت که می گفت پیش از اینکه نام کسی ماندگار شود، کیفیت کار او ماندگار خواهد شد.
در پاسخ به اینکه آیا ممکن است آلبومی از آهنگ های منتشر نشده به زودی بیرون بیاید یا خیر، برانکا گفت: من تا مدتی پیش بینی نمی کنم که بخواهیم آهنگ های منتشر نشده را بیرون بدهیم اما چنین چیزی به این معنی نخواهد بود که در آینده خیلی نزدیک نخواهیم آثار جدید جالب منتشر کنیم.
لندیس به یاد آورد که یکی از جالب ترین نکات ساختن این ویدیوی پر از زامبی برای «تریلر»، دوستان جکسون بودند. او گفت: او من را به اسپنکی مک فارلند (از گروه لیتل رسکالز) و مارلون براندو معرفی کرد.
لندیس گفت در ابتدا فکر می کرد تبدیل این ویدیو به سه بعدی کار خیلی خاصی نباشد و چون می توانست نگاتیوهای قدیمی اش را بازیابی کند، نسبت به این پروژه علاقه داشت اما در پروسه تبدیل کردن آن متوجه شد که سه بعدی شدن این ویدیو واقعا آن را جالب تر می کند. این ویدیو دوباره تدوین یا کات نشده اما صدای آن تقویت شده است.
هنوز جزییاتی مبنی بر این مشخص نشده که «تریلر» سه بعدی چه زمانی به طور عمومی منتشر خواهد شد. با این حال لندیس به هواداران اطمینان خاطر می دهد که این پروژه یک «تجربه سینماتیک» خواهد بود.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تریلر فیلم «مایکل»؛ نمایش دگرگونی اساسی جعفر جکسون
- اختصاصی سینماسینما؛ نسخه مرمت شدهی «باشو غریبه کوچک» در جشنواره ونیز
- با ۶ ماه تاخیر؛ فیلم زندگینامه «مایکل جکسون» اکتبر ۲۰۲۵ اکران میشود
- گفتوگو با مدیر جشنواره ونیز؛ سینما همچنان مؤثرترین راه برای اندیشیدن به دنیای معاصر است
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با نادر ساعیور به بهانه حضور فیلمش در بخش جنبی جشنواره ونیز/ انسان دشواری وظیفه است
- فیلمهای بخش هفته منتقدان ونیز معرفی شدند/ فیلم یک سینماگر ایرانی در لیست
- یک فیلم ایرانی به بخش روزهای مولفین جشنواره ونیز راه یافت
- نویسنده مراکشی رئیس افتخاری بخش روزهای مؤلفین جشنواره ونیز شد
- فیلم کوتاه «نیمهباز، نیمهبسته» به بخش افقهای جشنواره ونیز راه یافت
- فیلمهای بخش کلاسیکهای ونیز معرفی شدند/ به یاد دسیکا و ماسترویانی
- با بازی مایکل کیتون؛ فیلم ترسناک تیم برتون ونیز ۲۰۲۴ را افتتاح میکند
- ایزابل هوپر رئیس هیات داوران جشنواره ونیز شد
- مارکو مولر مدیر هنری یک جشنواره ایتالیایی شد
- معرفی برندگان جشنواره ونیز/ شیر طلا به «بیچارگان» رسید
- آخرین فیلم بخش مسابقه جشنواره ونیز؛ متفاوت، معقول و جذاب
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





