تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157121

بلیت‌فروشی برای پخش مسابقه امروز تیم ملی فوتبال در سینماها مجوز گرفت.

به گزارش سینماسینما، در حالی که سینمادارها از یک هفته قبل برای پخش مسابقه‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی درخواستی را مطرح کرده بودند، سرانجام این درخواست برای روز جمعه ۲۱ خردادماه عملی می‌شود.

طبق پیگیری‌های انجام‌شده از طریق انجمن سینمادارها، مجوز پخش فوتبال در سینماها تا عصر روز گذشته صادر نشده بود و دست‌اندرکاران مربوط به دنبال گرفتن مجوز اداره اماکن بودند. براین اساس فعلا اجازه پخش مسابقه قوتبال روز جمعه میان ایران و کامبوج صادر شده است.

البته برای مسابقه‌های قبلی و نیز بازی‌های والیبال پردیس سینمایی ملت بلیت‌فروشی داشت و طبق گفته مدیر این مجموعه پخش مسابقات به دلیل چندمنظوره بودن یکی از سالن‌های پردیس و داشتن مجوز انجام می‌شد.

به این ترتیب امروز برخی سینماهای تهران و شهرستان‌ها برای ساعت ۱۹ یک سانس فروش بلیت برای پخش مسابقه فوتبال را باز کرده‌اند.

پیش‌تر محمدرضا صابری – سخنگوی انجمن سینمادارها – گفته بود: در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای این‌که مخاطب متوجه شود سینماها باز هستند و شرایط مناسبی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند، همین پخش فوتبال در سینماها است. این موضوع در شورای صنفی نمایش مطرح شده و دوستان تهیه‌کننده نیز علی‌رغم این‌که در سال‌های گذشته نقطه نظراتی داشتند و مثلا باید درصدی از مبلغ بلیت‌فروشی به صاحبان فیلم‌ها داده می‌شد، امسال موافق انجام این کار بودند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها