تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89724
سریال کره‌ای «بخش قلب» از امشب به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و سریال «پدر» در جدول پخش تابستان این شبکه قرار گرفته است.

به گزارش سینماسینما، سریال «بخش قلب» با پایان پخش «بچه مهندس» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن ساعت یک بامداد، ۱۲ و ۱۶ خواهد بود.

داستان این سریال کره‌ای درباره پزشکان و رزیدنت‌هایی است که در بخش جراحی قلب بیمارستان دانشگاه گوانگ هی کار می‌کنند و در این همکاری داستان‌های مختلفی رقم می‌خورد.

همچنین سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی نیز تابستان امسال در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد که به زودی پخش خواهد شد.

سریال «پدر» درباره حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران این سریال هستند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها