تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192486

هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با اکثریت آرا، مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا را به علت انتشار یک خبر مربوط به قتل داریوش مهرجویی مجرم تشخیص داد.

به گزارش سینماسینما، اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در این باره اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد متهم (مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا) اعلام جرم کرد و اتهام‌های مهدی ابراهیمی‌ تازه محله، “انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع” در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ با عنوان «قاتل داریوش مهرجویی کیست؟ باجناق‌ها آدمکش اجیر کردند» است. هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت آرا در موضوع اتهام وارده، او را مجرم دانست و نیز با اکثریت آرا مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیئت منصفه افزود: آقای ابراهیمی بدون ارائه مستندات در دادگاه مدعی شد خبر مذکور بعد از هماهنگی و تایید سخنگوی فراجا منتشر شده است. قاضی ترابی بعد از دفاعیات متهم گفت که انتشار مطالبی در موضوع حساس قتل آن هم در زمانی که هنوز صحت و سقم آن‌ها معلوم نیست با تجربیات زیادی که از آن اشاره کردید، تعارض دارد.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به شکایت هیات نظارت بر مطبوعات در مورد پرونده اتهامات رکنا نیز که به ریاست قاضی ابراهیم ترابی گلسفید در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها