تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 137928

بر اساس اخبار منتشر شده از بازار فیلم جشنواره کن، آن هاتاوی بازیگر ۳۷ ساله هالیوود و بیل مری بازیگر و کمدین با سابقه سینما به پروژه‌‌ای درام درباره رابطه میان انسان و حیوان پیوستند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، آن هاتاوی و بیل مری در درام «Bum’s Rush» با یکدیگر هم‌بازی خواهند شد. بنا بر گزارش‌ها قرار است رابرت دووال بازیگر کهنه‌کار سینما نیز به این جمع اضافه شود.

این خبر را کمپانی «راکت ساینس» روز سه‌شنبه ۲۳ ژوئن در بازار فیلم مجازی جشنواره فیلم کن اعلام کرد.

آرون اشنایدر، کارگردان آثاری چون درام جنگی «سگ تازی» با بازی تام هنکس و «کم شدن -Get Low »، هدایت این پروژه را بر اساس فیلمنامه‌ای از سی‌گتبی میچل بر عهده خواهد داشت.

داستان «Bum’s Rush» درباره رابطه بین کفاش‌ با بازی آن هاتاوی و سگی ولگرد به نام بوم با صداپیشگی بیل مری است. این دو همدیگر را در مقطع مهمی از زندگی پیدا می‌کنند و این آشنایی باعث آن چنان تغییراتی در روح و روان آن‌ می‌شود که برای خودش هم به سختی باورپذیر است.

سارا گرین که پیش از این تهیه‌کنندگی آثاری چون «لاوینگ» و «درخت زندگی» را انجام داده است در کنار میچل و اشنایدر، تیم تهیه‌کنندگان این پروژه را تشکیل می‌دهد.

این فیلم قرار است در سانتا باربارا و نیومکزیکوی آمریکا فیلمبرداری شود.

آرون اشنایدر در این باره گفت: من از پیوستن مجدد به همکارانم در پروژه «کم شدن» یعنی رابرت دووال، بیل مری و سی‌گتبی میچل، بسیار خوشحالم. همچنین از امکان همکاری با سارا گرین و آن هاتاوی خرسندم. این پروژه‌ای بسیار خاص است و از بودن در آن هیجان‌زده‌ام.

درام «کم شدن» اولین بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و اشنایدر جایزه بهترین فیلم بلند اول جشنواره فیلم مستقل اسپریت را از آن خود کرد.

منبع: صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها