تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 113265

فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی سیدعلی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به زودی و در قالب یک‌پروژه مشترک میان ایران و اروپا مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، سیدرضا محقق تهیه‌کننده سینما از آغاز مراحل تولید فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی سیدعلی فخر موسوی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و این روزها مراحل پیش تولید را سپری می‌کند، خبر داد.

به گفته محقق این فیلم به صورت کامل در داخل ایران فیلمبرداری می‌شود و مراحل پس از تولید آن در خارج از کشور انجام خواهد شد.

علی فخر موسوی پیش از این سابقه ساخت فیلم «خاطرت پاییزی» را به صورت مشترک با چک، اوکراین و ایران دارد که در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی حضور یافت و موفق به کسب ۱۱ جایزه بین‌المللی و نشان یادبود قربانیان جنگ سازمان ملل و اتحادیه اروپا شد.

سیدرضا محقق تهیه کننده سینما نیز پیش از این تهیه‌کنندگی آثاری همچون «او خوب سنگ می‌زند»(بردو)، «ممیرو»، «ایرو»، «برادران سرزمین من» و «نگاهی به آسمان» را بر عهده داشته و موفق به کسب جوایزی از جشنواره‌های بین‌المللی سراسر جهان شده است که از آن جمله می‌توان به جایزهٔ فیپرشی و جریان‌های نو در بیستمین جشنواره فیلم پوسان، زردآلوی نقره‌ای بهترین فیلم بلند و جایزه هیئت داوران کلیسای جهانی در سیزدهمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان و همچنین جایزهٔ نتپک در چهارمین جشنواره فیلم کشورهای آسیا پاسفیک برای فیلم «ممیرو» اشاره کرد.

«سرزمین آبی» اولین همکاری سیدعلی فخر موسوی و سیدرضا محقق است که به زودی و پس از انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین وارد مرحله تولید می‌شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها