
فیلم کوتاه تولدت مبارک تارا به کارگردانی علیرضا صادقی مقدم در پنجمین حضور بین المللی ، به دوازدهمین سال جشنواره
Emerging Lens Cultural Film Festival (2022) راه یافت .
به گزارش سینماسینما ، این جشنواره که مورد تایید جوایز کانادایی است، هرساله در ماه آوریل برگزار شده و در این دوره نیز قرار است در تاریخ بیستم تا بیست و چهارم آوریل،فیلمها را در هالیفاکس کانادا به نمایش و رقابت بگذارد. لازم به ذکر است این جشنواره در بخشهای کوتاه و بلند ( داستانی، مستند و انیمیشن ) و همچنین موزیک ویدیو آثار انتخاب شده را به نمایش خواهد.گذاشت پخش بین المللی فیلم فوق را فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد
اخبار نمایش فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد
کارگردان : علیرضا صادقی مقدم تهیه کنندگان: علی یحیی زاده لنگرودی، مینا محمودی بازیگران: مبینا جوانمردی، مینا عبدی، فرانک خمیس،هانی صادقی، مجتبی سعدآبادی، مرضیه سپهری نویسنده : سولماز اعتماد مشاور کارگردان : شیوا کاظمی مدیر فیلمبرداری:داوود اشرفی تدوین : احسان لهراسبی مدیر صدابرداری:حمیدرضا الهیاری تصویربردار هوایی: سعید جراح موسیقی : فرزاد هادی طراح گریم:مژگان بیگدلو طراح صحنه و لباس:بهار سرابی مدیرتولید:محمدعلی میرهاشمی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مینا محمودی مترجم:سپنتا سپاسگذار طراح پوستر و لوگو:ساره شریفی پخش بین الملل : سولماز اعتماد
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بایکوت» ایرانی در راه بلغارستان
- فیلم کوتاه تماس تصویری آماده نمایش شد
- «بیثمر» در اولین حضور جهانیاش به آمریکا رسید
- اکران عمومی فیلم سینمایی “عصبکشی” در سینماهای دانمارک
- «بیثمر» به تهیهکنندگی بهرنگ دزفولیزاده به ثمر نشست
- پایان تدوین فیلم بن بست
- پوستر فیلم «خانواده آقا بابک» رونمایی شد
- بازیگر باید پوست کلفت باشد/گفت وگو با مینا عبدی بازیگر
- “عصبکشی” در بخش اصلی جشنواره رتردام
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- انتشار کتاب صوتی «هرگز نیفت» پاتریشیا مک کورمیک با صدای مینا عبدی
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- آیا سحر قریشی ممنوع الکار شده است ؟
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





