تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66941

سیدعباس صالحی کمی بیش از یک ماه قبل با کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در جایگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت، اما گویا این فرصت یک ماهه برای انتصاب معاونان این وزیر کافی نبوده است.

به گزارش سینماسینما، در شرایطی که معاونان در وزارتخانه‌های مختلف به مرور در حال معرفی شدن هستند، این روند هنوز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز نشده است و همچنان دلیل تعلل وزیر ارشاد در معرفی معاونانش روشن نیست.

البته به نظر می‌رسد وزیر ارشاد کار چندان دشواری پیش رو نداشته باشد، او بعد از آنکه معاونت فرهنگی را برای قرار گرفتن در مقام وزارت ترک و رای اعتماد مجلس را کسب کرد، محمد سلگی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد و به نظر می‌رسد سلگی در جایگاه معاون به کار خود ادامه دهد.

با توجه به انتصاب‌هایی که از سوی محمدمهدی حیدریان در سازمان سینمایی صورت می‌گیرد هم بعید به نظر می‌رسد او معاونی در آستانه تغییرات باشد و احتمالا او هم در جایگاه خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

تصور می‌شد علی مرادخانی معاونی باشد که حضور او در وزارت ارشاد ادامه نداشته باشد، اما با توجه به اینکه مجموعه زیر نظر او در ماه‌های آینده میزبان جشنواره‌های فجر خواهد بود، به نظر می‌رسد اگر قرار باشد تغییری در این بخش صورت بگیرد، به بعد از جشنواره‌ها موکول شود.

همچنین در معاونت مطبوعاتی نیز خبری از تغییرات مدیریتی به گوش نمی‌رسد.

بر این اساس تصور می‌شود بیش از هر کاری صالحی باید حکم ابقای معاونان خود را صادر کند، اما اینکه دلیل صادر نکردن این احکام چیست چندان روشن توضیح داده نمی‌شود و همواره پاسخ‌ها به امیدواری برای معرفی معاونان «به زودی» ختم می‌شود.

باید دید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مطبوعاتی خود که صبح روز دوشنبه سوم مهرماه برگزار خواهد شد چه پاسخی در مقابل دلیل معرفی نشدن معاونان خود خواهد داشت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها