علی زراندوز
جمعیت درپاسخماندهپسان، اعلام موجودیت کردند. این جمعیت پس از دلواپسان و قلوهواپسان؛ جدیدترین گروه منتقد دولت است که انتقاد از عملکرد دولت را وارد فاز جدیدی کرد. البته خبرنگاران جراید مختلف، در کنفرانس خبری این جمعیت سوالهای زیادی از سخنگوی آن پرسیدند ولی آقای سخنگو در مقابل همه سوالها از پاسخ دادن واماند و فقط چهل و پنج دقیقه به لنز دوربینها نگاه کرد و رکورد چهل سال قبل سیامک انصاری را باز هم شکست!
ابوبکر بغدادی که چهل سال قبل به داعشیها وعده داده بود در صورت انجام عملیات انتحاری هفتاد و دو حوری به آنها تعلق میگیرد؛ در تازهترین وعدهاش این عدد را به هفتصد و بیست حوری افزایش داد. وقتی معاون بغدادی از او پرسید: چرا یهو ده برابرش کردی؟ پاسخ داد: با این وضعی که ما داریم خود تو تا وعده دویست تا حوری بهت ندم، ناهارم رو تو مایکروفر نمیذاری؛ اون بدبختها که قراره برن بترکن!
سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد عبور و مرور موتورسیکلتها در اتاق خواب مردم ممنوع است و با آن به شدت برخورد میشود. نامبرده از موتورسواران خواست حداقل به عبور و مرور در پیادهروها و اتاق پذیرایی و هال خانه مردم رضایت دهند و بیخیال محل خواب و استراحت ملت شوند! متاسفانه گفتوگوی مطبوعاتی سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی با رد شدن موتور سیکلتها از لای دست و پای خبرنگاران، نیمهکاره ماند!
ایران خودرو از صندوق عقب رونمایی کرد! صندوق عقب، تازهترین محصول ایران خودرو است که می توان آن را خرید و روی هر خودرویی که صندوق عقب درست و حسابی ندارد نصب کرد! مدیر عاملان شرکتهای خودروسازی پورشه، لامبورگینی، بیامو، بنز و مکلارن از این محصول جدید به شدت اظهار نگرانی کردند و فشارهایشان زیر هشت افتاد!
بزرگترین شبکه تلویزیونی با بودجه عظیم و به صورت اولترا اچ.دی، سرانجام افتتاح شد. آقای هفت پارچه، رییس این شبکه در گفتوگو با خبرنگاران، شبکه قابلمه تیوی را یکی از تخصصیترین شبکههای صدا و سیما دانست و گفت امید است با افتتاح این شبکه، صنعت تولید و فروش قابلمه وارد فاز جدیدی از رشد و شکوفایی شود به طوریکه هر ایرانی حداقل صاحب چند دست قابلمه نسوز و بسوز با پیشبند اضافی و کفگیر زاپاس شود!
ایشان این شایعه را که با افتتاح این شبکه و پخش ۲۴ساعته برنامه آشپزی و فروش قابلمه در لابهلای آن، این جنس برنامهها از بقیه شبکههای تلویزیونی حذف میشود، به شدت رد کرد و گفت: آشپزی یک هنر است و فروش قابلمه تفلون هم هنری والاتر! ما هرگز اجازه نمیدهیم شبکههای تلویزیونیمان از گوهر گرانبهای هنر، خالی بماند!
بی قانون
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





