تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 152644

 

اگر علاقه مند هستید بدانید کدام یک از برنامه های تخصصی راریو سلامت برایتان کاربردی است و می خواهید گوش کنید، می توانید از برنامه ایستگاه یک صفر دو جویا شوید.

به گزارش سینماسینما و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ایستگاه یک صفر دو، برنامه ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه های رادیو سلامت می پردازد.
این برنامه شامل آیتم های مختلف است. آیتم رادیو چی به مصاحبه معصومه نوازنی با تهیه کننده های رادیو سلامت اختصاص دارد که طرح جدید ارائه داده اند و قرار است به تازگی روی آنتن رادیو سلامت برود. به همین دلیل این آیتم اختصاص به اطلاع رسانی دارد و اینکه به مخاطب بگوییم یک برنامه جدید در راه است.

طبقه سوم از دیگر آیتم هاست، زیرا رادیو سلامت در
درساختمان شهدای رادیو در طبقه سوم مستقر شده و شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران واحدهای مختلف می رود و از آنها درباره نوع فعالیتهایشان می پرسد. از جمله دفتر مدیریت، گروه ها ی برنامه ساز:خانواده، بهداشت روان، بهداشت وتندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اصلاعات وبرنامه ریزی و تمام واحدهایی که در شبکه مشغول کارند وهمین طور سری هم به اتاق تهیه کنندگان، ارتباطات و… می زند.
آیتم صندوقچه شامل گفتگوی معصومه نوازنی گوینده برنامه با عوامل قدیمی رادیو سلامت از جمله برنامه سازان وهمکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می کردند والان یا به شبکه های دیگر رفته یا بازنشست شدند.
آیتم پشت صحنه درباره مصاحبه شیوا اسدی با عوامل برنامه ساز هنگام ضبط برنامه در تولید و پخش در استودیو برنامه های زنده است.
آیتم عمو پستچی با اجرای منصور اسکندری که پیامک ها وتلفنهای مخاطبان را پیگیری و پاسخ می گوید.
آیتم ای پی جی که جدول پخش برنامه هایی را که موضوعاتشان در اتاق فکر تصویب نهایی شده با اجرای فرناز بیات معرفی می کند.
آیتم حیاط خلوت شامل مصاحبه معصومه نوازنی است که با هنرمندان و فرهیختگانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند،سفیران سلامت و کسانی که مروج رادیو سلامت هستند صحبت می کند.
آیتم به وقت سلامت با اجرای دونوجوان سارینا عمادی وبهار زهدی به آرشیو زمانی می پردازد. خلاصه برنامه های خاص شبکه که چالشی و مخاطب پسند هستند ازجمله پاسخگو را در اختیارمخاطب می گذارد تا از آرشیو زمانی اگر آن را نشنیده دریافت کند. در واقع معرفی سایت رادیو سلامت برای مخاطب خواهد بود.
آیتم صفحه سلامت با اجرای فرناز بیات به فعالیتها و تلاش رادیو سلامت در فضای مجازی می پردازدو صفحه و محتوای این فضا را به مخاطب رادیو سلامت جهت پیگیری معرفی می کند.
این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر از رادیو سلامت پخش می شود

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها