پائولو سورنتینو فیلم بلند «دست خدا» را با موضوع احتمالی مارادونا به تهیه کنندگی نتفلیکس می سازد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، پائولو سورنتینو کارگردان مشهور ایتالیایی برای ساخت فیلم بلند «دست خدا» به تهیه کنندگی نتفلیکس به شهر زادگاهش ناپل برمی گردد. سورنتینو کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این پروژه را برعهده دارد.
اگرچه جزییات کمی درباره این پروژه اعلام شده با این حال عنوان فیلم احتمالا به دیگو مارادونا فوتبالیست اسطوره ای آرژانتینی باشگاه ناپولی که یکی از کاراکترهای فیلم «جوانی» همین کارگردان نیز بود، اشاره دارد.
سورنتینو در سال ۲۰۱۵ در گفتگو با ورایتی از نقش مارادونا در زندگی اش چنین گفته بود: گذشته از همه چیزهایی که قبلا راجع به مارادونا گفته ام، او بی اختیار جانم را نجات داد زمانی که ۱۶ ساله بودم پدر و مادرم را در یک حادثه که مربوط به سیستم گرمایش خانه ییلاقی مان در کوهستان بود جایی که همیشه عادت داشتم بروم از دست دادم، آن آخر هفته من به آنجا نرفتم چون می خواستم به تماشای مارادونا و ناپولی بنشینم و این بازی زندگی من را نجات داد.
سورنتینو در واکنش به ساخت این پروژه گفت: از ایده ساخت فیلم در شهر زادگاهم آن هم بیست سال بعد از ساخت اولین فیلمم هیجان زده هستم. «دست خدا» اولین فیلم شخصی و خصوصی در حرفه کاری من است.
دیوید کاز معاون بخش بین الملل نتفلیکس نیز کار با سورنتینو را که به گفته خودش یکی از بزرگترین فیلمسازان اروپاست مایه افتخار خواند.
اسکات استوبر رییس بخش سینمایی نتفلیکس نیز این کار را یک داستان زیبا با امضای سبک سورنتینو خواند. استوبر تاکید کرد برای ساخت یک استودیوی بزرگ فیلمسازی به فیلمسازان بزرگ از همه جای دنیا و با هر زبانی نیاز است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز مشخص شد
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- همکاری کارگردان ایتالیایی با ستاره فیلم برنده اسکار
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





