
بهمن کامیار: «اکران در تایم بد از اکران نشدن بهتر است.امیدوارم در هفته های بعد به مرور با فروش بهتری روبرو شویم.»
به گزارش سینماسینما ،بهمن کامیار کارگردان فیلم سینمایی «در وجه حامل» که هم اکنون اکران خود را در سینماها سپری می کند، در ارتباط با میزان فروش و بازخوردهای دریافتی مخاطبان این فیلم به«صبا» گفت: اکران فیلم با توجه به فضای جامجهانی و موفقیتهایی که داشته، تحت تاثیر قرار گرفته است و همچنین در سینمای سرگروه همزمان با فیلم ما، ۴فیلم کمدی درحال اکران است و فقط فیلم «در وجه حامل» است که فیلمی اجتماعی است. ما برای اکران فیلم با کارسختی روبرو هستیم.
وی در ادامه افزود: علاوه بر این موضوعات ما از تبلیغات محیطی محروم هستیم و توان مالی آن را نداریم، ولی در کل با توجه به این موضوعات بازخوردهای خوبی را از مخاطبان دریافت کردهایم و بسیار راضی کننده بوده ولی تاکنون با فروش خوبی روبرو نبوده ایم.
کامیار در پاسخ به این سوال که نمایش فوتبال های جام جهانی در روند فروش فیلم موثر بوده است یا خیر توضیح داد: فکر نمیکنم خیلی موثر بوده باشد، چون در تایمی که فوتبال نمایش داده می شود مردم اگر در سینما هم فوتبال نبینند در خانه هایشان میبینند. بنابراین این که بگوییم صرفا نمایش فوتبال ها تاثیر زیاد بر میزان فروش فیلم ها داشته اند، اشتباه است. اما من با اصل قضیه و اینکه چرا باید در سینما فوتبال نمایش داده شود مشکل دارم. اقتصاد سینما در خود سینما آنقدری ناامید است که به سمت پخش فوتبال می رود و برای سینمای ما اتفاق خوبی نیست. اما در کل همین که مردم برای تماشای فوتبال هم به سینما بروند برای ما باعث خوشحالی است.
کامیار در خصوص زمان اکران فیلم و تداخل آن با جام جهانی توضیح داد:قطعا ما می دانستیم که زمان اکران فیلم با جام جهانی تداخل پیدا می کند اما به قدری تعداد فیلم های در نوبت اکران زیاد است که ما تعیین کننده نیستیم که فیلم چه زمانی اکران شود، همین که فیلم اکران می شود اتفاق خجسته ای است و اگر ما با این تایم اکران مخالفت می کردیم شاید اصلا فرصت اکران پیدا نمی کردیم بنابراین ترجیح دادیم فیلم را در همین زمان به اکران برسانیم. اکران در زمان نامناسب از اکران نشدن بهتر است. امیدوارم در هفتههای بعد به مرور با فروش بهتری روبرو شویم.
گفتنی است؛ «در وجه حامل» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیهکنندگی مصطفی کیایی ست که در آن ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ،احسان امانی، رویا جاوید نیا، محسن کیایی ، رعنا آزادی ور و … به ایفای نقش پرداخته اند.
برچسبها: بهمن کامیار, در وجه حامل
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زمستان بود» بهترین فیلم خارجی جشنواره شیکاگو شد
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- فهرست بازیگران «لاکپشت» کامل شد/ ارائه نسخه نهایی به دبیرخانه جشنواره
- تدوین «لاکپشت» به پایان رسید/ انتشار اولین تصویر از فرهاد اصلانی
- توضیحات یک وکیل دادگستری درخصوص جنبههای حقوقی اطلاعیه کارگروه مدیریت بحران کرونا
- اختصاصی سینماسینما/ توضیحات یک حقوقدان درباره وضعیت قراردادهای سینمایی
- چه مردادی شود بهمن کنار تو/ نگاهی به فیلم«مرداد»
- من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی/ نگاهی به فیلم «مرداد»
- آغاز اکران «دمسرخها» در سینماهای کشور/ میزان فروش فیلم های در حال اکران
- «هزارپا» از «تگزاس» جلو زد/ نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت
- تهیهکننده فیلم «لونه زنبور»: برای ادامه حیات در سینما کمدی میسازم
- فیلم/ چهرههای سرشناس سینما و تلویزیون در مراسم اکران «در وجه حامل»
- از «دلم میخواد» فرمانآرا تا «دشمن زن»/ نگاهی به سه فیلمی که روی پرده سینما میروند
- رونمایی از پوستر «در وجه حامل» در آستانه اکران + عکس
- بهمن کامیار: سیمرغ مهم است و به اعتبار سینماگر میافزاید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





