شاهد احمدلو به زودی فیلمبرداری تازهترین اثر سینمایی خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش سینماسینما، شاهد احمدلو که این روزها در مقام بازیگر در فیلم سینمایی “پونه” به ایفای نقش میپردازد، به تازگی پروانه ساخت اثر سینمایی خود را دریافت کرده و وارد پیش تولید شده است.
وی در این باره گفت: تاکنون از میان بازیگران تنها حضور حمید گودرزی در این فیلم قطعی شده است؛ که پیش از این من و حمید گودرزی به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی “گشت ویژه” با یکدیگر همکاری مشترک داشتیم.
وی ادامه داد: این فیلم بسیار پربازیگر است و به زودی سایر بازیگران فیلم نیز معرفی خواهند شد. بخشی از آنها نیز استعدادهای جوانی هستند که در دورههای مختلف ورک شاپ آموزشی من حضور داشتند و از آن میان انتخاب شدند. به زودی چهرههای جدیدی به سینما معرفی خواهند شد.
احمدلو درباره داستان این فیلم بیان کرد: قصه درباره یک گروه فیلمبرداری است که در حال ساخت فیلمی هستند و برای فیلمبرداری چند صحنه از این فیلم احتیاج به یک خر دارند و برای یافتن این خر و در رویارویی با آن به مشکلات زیادی بر میخورند که قصه فیلم را پیش میبرد. در واقع یک فیلم در فیلم است که ریشه در فیلم کوتاه خودم “سینما سگ” دارد که نه تنها موفق ترین فیلم من بود بلکه یکی از فیلمهای موفق سینمای کوتاه ایران نیز شناخته شد.
بازیگر “طاقباز” درباره تفاوت این فیلم با سایر آثارش اظهار کرد: از دیدگاه شخصی خودم متفاوت ترین کار من تاکنون خواهد بودو سالهاست که دورخیز کردم برای رسیدن به چنین نقطهای و حداقل برای برآورده کردن انتظارات خودم از خودم که تاکنون فرصتی فراهم نبوده است، فیلم متفاوتی خواهد بود.
وی در ادامه درباره زمان اکران فیلم نیز عنوان کرد: عجلهای ندارم چرا که فیلم باید مسیر خود را طی کند و ما هم تلاش میکنیم تا با کمترین دست انداز به افقهایی که در ذهن داریم دست یابیم.
احمدلو درباره انتخاب این عنوان برای فیلم و ربط آن به موضوع فیلم گفت: “مشمشه” یک نوع بیماری است که از حیوان چهارپا به انسان منتقل میشود و به صورت غیر مستقیم درارتباط با موضوع فیلم است. البته عنوان قبلی فیلم”چه کسی خر را رها کرد” بود که تغییر کرده و احتمال دارد که این عنوان نیز تغییر کند.
وی درخصوص لوکیشنهای فیلم نیز اظهار کرد: این فیلم یک فیلم کاملا شهری است و فیلمبرداریآن به طور کامل در تهران و برخی از مناطق حاشیه شهر انجام می شود. تعدادی از لوکیشن های پروژه نیز تاکنون انتخاب شده است.
“مشمشه” چهارمین فیلم بلند احمدلو به عنوان کارگردان محسوب می شود. وی همچنین ساخت فیلم های سینمایی “موش”، “اگه می تونی منو بگیر” و “چند می گیری گریه کنی” را در کارنامه خود دارد. این کارگردان پیش تر قرار بود فیلم سینمایی “کتک خور” را مقابل دوربین ببرد. فیلمی که ساخت آن به پس از پایان تولید “مشمشه” موکول شده است.
علی یاور تهیه کنندگی “مشمشه” را برعهده گرفته است.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به فیلم سینمایی «شاهنقش»؛ وقتی میز و قدرت، آلودگی میآورد…
- «شاه نقش» تابستان اکران میشود
- معرفی داوران یک بخش جشنواره فیلمهای ورزشی/ گزارشگر ورزشی داور جشنواره فیلم شد
- اولین گردهمایی جوانان کانون کارگردانان سینما برگزار شد/ سینما به سمت حذف کارگردانان صاحب فکر و اندیشه میرود
- اسامی آثار راهیافته به دومین جشنواره فیلم نوستالژیا اعلام شد
- «سیاه باز» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده میشود
- جایزه بهترین فیلم جشنواره بیگور اسپانیا به «سینما خر» رسید
- شاهد احمدلو خبر داد/ «مورچه خوار» تابستان امسال اکران میشود
- افتتاح جشنواره جهانى بنگلور هند با یک فیلم ایرانی
- فیلمبرداری «مورچه خوار» به پایان رسید
- فیلم شاهد احمدلو در جشنواره «بوسان» نامزد شد
- پایان فیلمبرداری و تدوین «مشمشه» شاهد احمدلو
- میترا حجار در «مِشمِشه» بازی میکند
- بوسه بازیگر و کارگردان بر دستان ناصر تقوایی
- بازگشت شاهد احمدلو به سینما با یک طنز اجتماعی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





