فیلمبرداری «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی و اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود با فیلمبرداری سکانسهای فرودگاه، به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی با ضبط سکانس های مربوط به فرودگاه، با بازی دنیز ریچارد، جی عبدو و نینا نائبی و تام برنگر در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا به پایان رسید.
تام برنگر در «اولین تولد» با گریم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا جلوی دوربین رفته است.
چهره های شناخته شده ای از بازیگران هالیوود همچون ول کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر نیز در این فیلم ایرانی- آمریکایی ایفای نقش کرده اند.
داستان این فیلم که یک کمدی آمریکایی ایرانی است درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدر او از سناتورهای جمهوری خواه مجلس سنا و از مخالفان اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدر او در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که مقابله ۲ پدر پیش می آید.
فیلمبرداری این فیلم که اولین تولید مشترک ایران و هالیوود است طی ۴۰ جلسه استودیویی و میدانی انجام شد.
علی عطشانی کارگردان این فیلم سینمایی، طی روزهای گذشته در واکنش به سخنان رییس جمهوری آمریکا، در فضای مجازی نوشت: «مصاحبه آقای ترامپ رو دیدم… ای کاش میتونستی قسمت هایی از فیلمی که در خدمتتون ساختیم رو ببینین آقای رییس جمهور!»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شهاب حسینی به فیلم هالیوودی علی عطشانی پیوست
- رقابت «لوتریا» در جشنواره سنآنتونیو
- «لوتریا» بهترین فیلم جشنواره آمریکایی شد
- آغاز اکران دو فیلم جدید/ رضا عطاران به سینما بازگشت
- ۲ جایزه مهم در ۲ شب متوالی برای «لوتریا»
- «لوتریا» بهترین فیلم جشنواره لسآنجلس شد
- «رویای کاغذی» بهترین فیلم جشنواره آتن شد
- «رویای کاغذی» بهترین فیلم جشنواره رومانی شد
- دیپلم افتخار جشنواره فیلم لندن به «رویای کاغذی» رسید
- «سلفی با دموکراسی» وارد شبکه نمایش خانگی شد
- سه فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» به نیمه رسید
- سیما تیرانداز به «سلفی با دموکراسی» پیوست
- در همکاری با علی عطشانی؛ امیرعباس گلاب فرشته مرگ میشود/ ایفای نقش در «سلفی با دموکراسی»
- پس از پولاد کیمیایی؛ پژمان بازغی بازیگر «سلفی با دموکراسی» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





