تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17492

کمال تبریزیکمال تبریزی در بخش هایی از مصاحبه خود با برنامه ۳۵حرف های جالبی زده است .

به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم «مارمولک» با اشاره به حاشیه‌هایی که آن دوره بعد از اکران این فیلم پیش آمد یادآور شد: آن دوره ما را مهدورالدم نامیدند و خون‌مان را حلال دانستند. تهیه کننده کار بسیار تحت فشار بود. اما اخیرا مارمولک را به عنوان بهترین فیلم تقدیر کرده‌اند یعنی نباید با قاطعیت بگوییم یک فیلم به درد نمی‌خورد. ضمن اینکه فراموش نکنیم سینما باید نسبت به مردم پیش‌روتر باشد.

گزیده ای از گفت و گوی کمال تبریزی با فریدون جیرانی:

مسعود فراستی تعادل روحی ندارد و دارد هذیان می گوید.

حتی اگر حکم شلاق خوردن ایشان را می دادند من راضی به این اتفاق نبودم.

برخی کلمات در برنامه هفت را بچه ها نباید بشنوند.

ده سال قبل من و اقای فراستی و آقای سعید عقیقی با هم فیلمنامه می نوشتیم و اصلا چنین آدمی نبود و چنینی شخصیتی نبود و این آدم به لحاظ کارکتر در موقعیتی قرار گرفت که این اتفاق برایش افتاد.

برخی آدم ها دچار خود کم بینی هستند و نیاز به این دارند به آنها توجه بشود.

فراستی بعد از مرحله ای احساس کرد به او توجه نمی شود و سعی کرد با کلمات و لغاتی تحت عنوان نقد فیلم جنجالی به وجود بیاورد و به تیترها را ه پیدا کند.

برنامه هفت دارد تبدیل به برنامه ای می شود که با صدای کرکننده اش توجه جلب کند و اگر این اتفاق نیفتد لغات و جملاتی در مورد افراد شاخص به کار می برند که این اتفاق بیفتد.

من مطمئنم اگر آقای فراستی به یک روانپزشک مراجعه کنند حتما اصلاح می شود و تبدیل به آدمی می شود که می تواند درست صحبت کند.

فراستی آدم با سوادی است اما گاهی من را یاد شعبان بی مخ می اندازد. کارکتر شعبان جعفری لمپنیسم خاصی در گفتار و رفتار داشت و آدم ها را می ترساند تا نتوانند مسیری که می خواهند ادامه بدهند و آقای فراستی تصمیم گرفته در شکل و تراز شخصیت، شعبان بی مخ و یک لولوی سر خرمن باشد تا جریانی که در سینما به وجود آمده را تحت تاثیر قرار بدهد.

گاهی می بینم آقای فراستی یک فیلم بد را تعریف می کند و یک فیلم خوب را تخریب می کند و معلوم است دنبال ریل گذاریی از جنس ریل های آقای شمقدری است و معلوم است دنبال ترساندن آدم هاست و باید بداند که می نمی ترسم و به دیگران هم توصیه می کنم که از او نترسند.

صحبت های آقای فراستی تبدیل شده به یک عیار. وقتی از فیلمی تعریف می کند یعنی آن فیلم مزخرف است و وقتی انتقاد می کند یعنی فیلم خوبی است.

یکبار بادیگارد را می کوبد و فردایش می آید یکباره از بادیگارد تعریف می کند! معلوم است از برنامه که بیرون آمده گوشش را گرفتند که تو حق نداری در باره بادیگارد اینطور صحبت کنی و صحبت هایش را اصللاح می کنند.

منبع: کانال روزنامه سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها