هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تئاتر، یک گروه موسیقی بانوان را به ثبت رسانده است و دیماه امسال نیز با این گروه به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرنگارسینماسینما، مدتی پیش بود که هنگامه قاضیانی در صفحهی اینستاگرام خود تصاویری را با چند نوازندهی خانم از جمله یلدا صمدی (نوازندهی پیانو) و گلبرگ پرویزی (نوازندهی گیتار باس) منتشر کرد اما توضیح زیادی در این باره ارائه نداد.
اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این هنرمند، یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و قرار است که ۱۹ دیماه با همراهی این گروه در تالار وحدت روی صحنه رود.
هنوز معلوم نیست که قاضیانی قرار است با چه عنوانی اعم از نوازنده یا خواننده با گروه تازه تاسیس خود کنسرت دهد و تماسهای ایسنا هم با این هنرمند بینتیجه بود.
هنگامه قاضیانی که برندهی سیمرغ بلورین جشنوارهی فیلم فجر در سالهای ۸۶ و ۹۰ است، تحصیلات تکمیلی خود را در رشتهی «فلسفه غرب» در دانشگاه سانفرانسیسکو به اتمام رسانده است.
در کارنامهی کاری این هنرمند اثری از فعالیتهای موسیقی دیده نمیشود و باید دید که او قصد دارد، در کدام شاخهی موسیقی تجربهآزمایی کند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعلام جرم دادستان تهران علیه هفت سینماگر و یک فعال رسانهای
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- هنگامه قاضیانی آزاد شد
- هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازداشت شدند
- حسام منظور در «جزیره» مقابل دوربین سیروس مقدم رفت
- هنگامه قاضیانی در سریال «جزیره» بازی میکند
- دیکتهای پرغلط/ نگاهی به فیلم «سازهای ناکوک»
- سازهای ناکوک فیلمنامه/ نگاهی به فیلم «سازهای ناکوک»
- مروری بر کارنامه هنری هنگامه قاضیانی به بهانه زادروزش در گفتگو با ناصر ضمیری/ بازیگر نقشهای ماندگار
- یادداشت هنگامه قاضیانی درباره فیلم «سرکوب»
- تداوم موفقیت بینالمللی بازیگران میرکریمی
- اکران کمدی «به وقت خماری» بعد از «عصبانی نیستم»
- اتمام فیلمبرداری فیلم کمدی محمد حسین لطیفی
- رعنا آزادیور با هنگامه قاضیانی و ابوالفضل پورعرب همبازی شد
- فیلم ۲۷ ساله تام کروز و نیکول کیدمن روی آنتن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





