تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37823

رضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران گفت وگویی با روزنامه خبر ورزشی کرده ودر آن حرفهای جالبی زده است .

به گزارش سینما سینما ،مهمترین بخش اظهارات کیانیان به شرح زیر است :

* {در پاسخ به این سوال که شما بازی ایران وآرژانتین را در جام حهانی دیدید؟}بله دیدم .بازی خوبی بود و از گل دقیقه آخر مسی خیلی ناراحت شدم ولی بازی های تیم های ایرانی را نگاه نمی کنم چون دولتی هستند. به نظر من وقتی تیم ها خصوصی باشند رقابت معنا پیدا می کند و دولتی بودن تیم ها معنی رقابت را از بین می برد و فوتبال هم اگر رقابت در آن نباشد جذابیتی ندارد.

* {در پاسخ به بحث در آمد میلیاردی فوتبالیست ها ؟}دراین سالها بجث در مورد همه اقشار بوده است یک بار درباره دستمزد بازیگرها ،یک بار دستمزد فوتبالیستهاو…مطرح می کردند تا بحث یکسری از اختلاس ها رسانه ای نشود ،دستمزد یک فوتبالیست چه قدر است ؟شما درآمد آن سالهایی که بازی می کند را تقسیم برماههای عمرش که دیگر بازی نمی کند ،کنیدبعد ببینید چه قدر درآمد خواهد داشت ؟
* {در پاسخ به این سوال که به نظر شما قهرمان ملی فوتبال ما چه کسی است ؟}خیلی ها هستند اما به نظر من علی دایی یک چهره جهانی و بین المللی است که باید قدرشان را بدانیم .

*{درباره عکس منتشر شده از اردوی استقلال در ارمنستان} الان فیلمی برروی پرده سینماهاست که محمد رضا گلزار دارد با یک خانم هندی و بی حجاب بازی می کند و هر فیلم نزدیک به ۱۲۰ هزار فریم عکس است !آن هم یک عکس بود !به نظر من هیچ ایرادی ندارد و یکی بیاید این ایرادش را بگوید ،بعد تصمیمی گرفته شود . متاسفانه برخی اسیر جو می شوند وشلوغش می کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. محمود
    ۱۱, دی, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ

    فوتبال دولتیه اونوقت سینمامون خصوصیه؟

نظر شما


آخرین ها