گروه بندی فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برای خرید بلیت توسط مردم اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، گروه بندی فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ویژه پیش فروش اینترنتی توسط مردم برای حضور در سینماهای مردمی اعلام شد.

در جدول ذیل می توانید از گروه بندی فیلم های این دوره از جشنواره مطلع شوید:
|
سودای سیمرغ ۱ |
سودای سیمرغ ۲ |
|
اتاق تاریک (روح الله حجازی) |
امیر (نیما اقلیما) |
|
امپراطور جهنم (پرویز شیخ طادی) |
بمب (پیمان معادی) |
|
تنگه ابوقریب (بهرام توکلی) |
به وقت شام (ابراهیم حاتمی کیا) |
|
جشن دلتنگی (پوریا آذربایجانی) |
جاده قدیم (منیژه حکمت) |
|
سرو زیر آب (محمدعلی باشه آهنگر) |
چهارراه استانبول (مصطفی کیایی) |
|
شعله ور (حمید نعمت الله) |
خجالت نکش (رضا مقصودی) |
|
عرق سرد (سهیل بیرقی) |
دارکوب (بهروز شعیبی) |
|
فیلشاه (هادی محمدیان) |
سوءتفاهم (احمدرضا معتمدی) |
|
کامیون (کامبوزیا پرتوی) |
کار کثیف (خسرو معصومی) |
|
لاتاری (محمدحسین مهدویان) |
ماهورا (حمید زرگرنژاد) |
|
مصادره (مهران احمدی) |
مغزهای کوچک زنگ زده (هومن سیدی) |
|
هایلایت (اصغر نعیمی) |
مستند زنانی با گوشواره های باروتی (رضا فرهمند) |
|
مستند بانو قدس ایران (مصطفی رزاق کریمی) |
امسال مجموعه پردیس مگامال، پردیس کوروش، پردیس آزادی و پردیس چارسو امسال در اختیار جشنواره فیلم فجر هستند. همچنین سینماها و پردیسهای سینمایی استقلال، اریکهایرانیان، آزادی، تماشا، جوان، چارسو، راگا، فرهنگ، کوروش، کیان، مگامال و ماندانا با مجموع ۲۲ سالن سینمایی و ظرفیت بیش از ۶ هزار مخاطب، سینماهای مردمی جشنواره سیوششم را تشکیل میدهند.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی «نظارت و ممیزی» در سینمای ایران طی دهه ۹۰
- مراسم تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد
- انتصابهای جدید در سازمان سینمایی/ دبیر جشنواره فجر معرفی شد
- پروانه ساخت ۲ فیلم صادر شد
- توئیت ابراهیم داروغهزاده درباره روایتهای آزارهای جنسی
- ابراهیم داروغهزاده: نمیتوان جشنواره فیلم فجر را به صورت آنلاین برگزار کرد
- واکنش ابراهیم داروغهزاده به توقف تولید در حوزه سریالهای شبکه نمایش خانگی
- گفتوگوی توییتری داروغهزاده با سازندگان «ماجرای نیمروز: رد خون» و ماجرای ممیزیها
- انتشار جزییات هزینههای جشنوارهی ملی فجر + جدول
- ابراهیم داروغهزاده در برنامه تلویزیونی خبر داد: روزهای آخر مسئولیتم در سازمان سینمایی است/ مسئله انحرافی پول کثیف
- نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- موافقت صداوسیما با تمدید ماموریت داروغه زاده و طباطبایینژاد
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به جشنواره فیلم فجر
- واکنش داروغهزاده به کمپین سینماگران علیه تحریمهای آمریکا
- یک پیشبینی برای جشنواره فیلم فجر امسال
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





