کارگردان «ماهی و گربه» گفت: در حال حاضر به نگارش فیلمنامه جدید خود مشغولم و بعد از اکران هجوم به پیش تولید آن فکر میکنم اما چیزی که در حال حاضر قطعی است آن که امسال در جشنواره فیلم فجر حاضر نخواهم بود.
به گزارش سینماسینما، شهرام مکری، درخصوص آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «هجوم» گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی هجوم را برای دریافت پروانه نمایش به شورای صنفی نمایش ارائه دادهایم و منتظریم تا این شورا نتیجه را به ما اعلام کند.
وی در همین راستا ادامه داد: در زمان ارائه «هجوم» به جشنواره فیلم فجر صحبتهایی درخصوص اصلاحیات این فیلم شد اما هنوز برای صحبت نهایی با مسئولین این امر ننشستهایم و تا وقتی که پروانه نمایش هجوم صادر نشود نمیشود صحبت قطعی درخصوص اصلاحیههای این اثر و تغییرات احتمالی انجام داد.
کارگردان فیلم «ماهی و گربه» درباره گروه اکران کننده این فیلم تصریح کرد: این قضیه در دست تهیه کننده اثر است و وی باید تصمیمگیری خود برای اکران در سینمای اصلی و یا هنر و تجربه را اتخاذ کند. ایدهآل ما از لحاظ زمانی اکران هجوم در پاییز است اما با توجه به برنامههای اکران و صف فیلمهای در نوبت اکران نمیدانم که به این ایدهآل خواهیم رسید یا نه.
وی از علاقه شخصی خود برای اکران هجوم در هنر و تجربه خبر داد و افزود: من پیش از این فیلم «ماهی و گربه» را در سینمای هنر و تجربه اکران کردم و این اکران خاطره و موفقیت خوبی را بر جای گذاشت و از اینکه هجوم هم در همین سینما اکران شود بسیار استقبال میکنم.
مکری با اشاره ساخت فیلم تازه خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر به نگارش فیلمنامه جدید خود مشغولم و بعد از اکران هجوم به پیش تولید آن فکر میکنم اما چیزی که در حال حاضر قطعی است آن که امسال در جشنواره فیلم فجر حاضر نخواهم بود.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش فیلمهای شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین
- استوری جالب شهرام مکری در واکنش به درگیری نماینده سراوان در گمرک
- نمایش «ماهی و گربه» و «هجوم» شهرام مکری در جشنواره فیلمهای عجیب
- نمایش «ائو» در بخش مسابقه جشنواره ترانسیلوانیا
- برنامه کامل نمایش فیلمهای ایرانی در برلین
- اعلام زمان اولین نمایش «هجوم» در برلین
- شهرام مکری: «هجوم» بدون ممیزی اکران میشود
- گفتوگوی شهرام مکری با سینماسینما / «هجوم» درگیر سوءتفاهمهایی شده است
- نمایش «ماهی و گربه»، «سیصدوشونزده» و «پریدن از ارتفاع کم» در سوئد
- افخمی: پارامونت حق بازسازی فیلم ماهی وگربه را خریده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





