احسان علیخانی با بیان اینکه امسال حتی یکی دو مرتبه از فرط خستگی، از ادامه برنامه منصرف شده است، تاکید کرد که وقتی لطف بینهایت مردم را دید، احساس کرد که باید با قدرت به کار ادامه دهد.
به گزارش سینماسینما، عوامل تولید برنامه رمضانی «ماه عسل» دوشنبه، ۲۱ خرداد از ساعت ۲۱:۵۰ تا ۲۲:۵۰ برای گفتوگوی مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سوالات آنها، در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) اداره کل روابط عمومی صداوسیما حضور یافتند.
احسان علیخانی مجری و تهیهکننده، عباس اختری کارگردان تلویزیونی، محسن نجفی کارگردان هنری، محمد پیوندی مسئول سوژهیابی، مسعود رجبیان مدیرتولید، مهدی شیخی مسئول روابط عمومی و امیرحسین بزرگزادگان عکاس «ماه عسل» و چند تن از مستندسازان و فیلمبردان، از جمله عوامل این برنامه بودند که در واحد ارتباط با مخاطبان حضور پیدا کردند.
علیخانی برکت لحظات افطار و گره خوردنش با برنامهای که خط قرمز و صندلی آن متعلق به مردم و روایتگر قصههای آنهاست را بینظیر عنوان کرد و گفت: تا به این لحظه علیرغم اینکه مردم با اوضاع و احوال اقتصادی و معیشتی خاصی روبهرو هستند اما بیش از ۲۵ میلیارد تومان به پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند و این موضوع نشانگر این است که مردم به جریانهایی که در اطرافشان رخ میدهد فکر میکنند و این اتفاق برای ما بینظیر است.
مجری و تهیهکننده «ماه عسل» با بیان اینکه هر ساله بر اساس وعدهای که با مخاطبان برنامه دارد در واحد ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ حضور پیدا میکند، تصریح کرد: مخاطبان به برنامه «ماه عسل» لطف بینهایتی دارند و با انرژی مضاعف و نگاهشان این برنامه را دنبال میکنند و تا به امروز، عمر و قدمت ۱۴ ساله «ماه عسل» را رقم زدهاند. امسال حتی کار به جایی رسید که یکی دو مرتبه از فرط خستگی، از ادامه برنامه منصرف شدیم، ولی وقتی لطف بینهایت مردم را دیدیم، احساس کردیم که باید با قدرت به کار ادامه دهیم.
او خاطرنشان کرد: چند روز مانده به عید فطر، معمولاً سوژهها را به رأی میگذاریم و مهمانان انتخاب شده برنامه توسط مخاطبان را در این روز دعوت میکنیم. مردم، تعیینکننده و داور نهایی برنامه «ماه عسل» هستند. در برنامه دوشنبه ۲۱ خرداد، عوامل تهیه چهار فیلم نهایی جشنواره «قهرمان من» که مردم به آنها رأی داده بودند حضور پیدا کردند و قصههای آنها تعریف شد و تا دو روز آینده، سه فیلم اول بر اساس میزان رأی مردم انتخاب میشوند و عید فطر هم چهار الی پنج نفر از مهمانان، بر اساس رأی مردم دعوت میشوند.
احسان علیخانی در مدت یک ساعتی که در واحد ارتباط با مخاطبان حضور داشت پاسخگوی مخاطبانی از کرمان، تهران، گرگان، اهواز، فیروزکوه، شیراز، رشت، اصفهان، دماوند و کرج بود. او درباره درخواستهای مخاطبان «ماه عسل» میگوید: محتوای تمامی تماسها شامل لطف و محبت مردم، تشکر و قدردانی از برنامه و موضوعها و سوژههای آن مانند اوتیسم و… بود. دوست عزیزی از من تقاضای کار داشت و خوشحالم که مردم «ماه عسل» را مأمنی برای قصهها و نقل دردهایشان میدانند.
او با اشاره به اینکه مخاطب ۶۰ سالهای از شیراز داشتیم که خواستار این بود که «ماه عسل» در طول سال پخش شود، افزود: برخی از مخاطبان از من به خاطر اینکه در برنامه مدیریت زمان ندارم، انتقاد کردند و برخی دیگر هم قهرمان خود را به عنوان سوژه جدید برنامه معرفی کردند.
احسان علیخانی، به عنوان یک برنامهساز معتقد است که حتماً در خلق یک اثر با تفاوت سلیقه روبهرو هستیم و برنامهای که پویا و راجع به آن نظرهای مختلف مطرح نباشد، قطعاً جزو برنامههای بیخاصیت محسوب میشود.
مجری و تهیهکننده «ماه عسل» با اشاره به اینکه مجموعهای از آراء و نظرهای مختلف درباره این برنامه وجود دارد و مردم، چه مثبت و منفی «ماه عسل» را نقد میکنند که در نوع خود ارزشمند و خیلی عالی است، گفت: امشب یک مورد بسیار فوقالعاده برای «ماه عسل» رخ داد و حتی مخاطبانی که با ما دارای تضارب آراء بودند، اما بیننده «ماه عسل» بودند و تعاریف، محبت، لطف و حرف دلشان را روی چشممان میگذاریم و باعث افتخار ما هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- در نشست خبری فیلم عنوان شد؛ انصراف احسان علیخانی از تهیهکنندگی «برف آخر» به خاطر «عصر جدید»
- زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
- با برنامه «هشتگ عصرجدید»، احسان علیخانی به آنتن بازمیگردد
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- از سرگیری ضبط برنامه «عصر جدید» با پروتکلهای بهداشتی سختگیرانه
- احسان علیخانی تکذیب کرد/ به کرونا مبتلا نشدهایم
- ظاهر متفاوت مجری و داوران برنامه «عصر جدید»/ حذف یک شرکتکننده به دلیل تست کرونای مثبت
- توضیحات احسان علیخانی درباره نحوه حضور تماشاگران در استودیو با توجه به موج جدید کرونا
- احسان علیخانی در انتظار مجوز وزارت بهداشت/ ضبط «عصر جدید» با رعایت شیوهنامه بهداشتی
- «عصرجدید»دوباره کلید خورد/ تنظیم پروتکل وزارت بهداشت برای «دورهمی»
- دلالی با «کار دلی»/ انتقاد «وطن امروز» از روند تولید تیتراژهای رمضانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





