گلشیفته فراهانی در مصاحبه با رسانه فرانسوی تلویحا پذیرفته که برهنه شدن او کاری اشتباه بوده است.به گزارش سینما سینما و به نقل از جام نیوز ، گلشیفته فراهانی به تازگی با “فرانس اینتر” مصاحبه داشته و از او درباره ژست برهنه گرفتن برای عکاسی پرسیدهاند.
فراهانی در پاسسخ به “فرانس اینتر” و در توجیه رفتار غیراخلاقی و ناشیانه خود گفته است: زمانی که این کار را کرد، میخواست بگوید که به این صورت نگاه کنید و به این بدن نگاه کنید: “آیا من خطرناکم؟ آیا احساس خطر میکنید؟ آیا من شما را تهدید میکنم؟ اگر چنین است، به این نگاه کنید، خیلی خوب به این نگاه کنید، برای شما خوب است.”
گلشیفته فراهانی که با حالت خجلت زده در مقابل دوربین نشسته، می افزاید: آن زمان خیلی عصبانی بوده، اما دیگر چنان کارهایی نمیکند.
گلشیفته فراهانی برای سینمای ایران بازیگری جنجالی محسوب میشود؛ چه به دلیل مهاجرتش به خارج از ایران و چه به دلیل تصمیمات جسورانهاش در برهنه کردن خود جلوی دوربین فیلمها و مجلات.
صدای آمریکا در حالی او را به رفتارهای جسورانه توصیف می کند که حال و هوای غرب و رسانه هایش در جوگیر شدن او سهمی بسزا داشته اند.
رفتارهای جسورانه در غرب ستوده می شود و به کارهایی گفته می شود که بطور دفعی و بدون عاقبت اندیشه انجام شده و ممکن است پشیمانی به بار آورد، در برابر آن شجاعت قرار دارد که با فکر و اندیشه همراه است.
آن روزها که گلشیفته فراهانی برهنه شد عده ای از ایرانیان اروپایی تر از اروپایی ها و رسانه های غربی او را مانند قهرمان ستودند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





