رسول صدرعاملی که مهمان ویژه کنسرت گروه پالت بود یادداشتی را پیرامون این گروه موسیقی منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما متن این یادداشت به این شرح است:
در شبی که ماه کامل بود، بعد از مدتها به تماشای یک کنسرت موسیقی نشستم؛ از گروهی که شنیده بودم جوانها و نوجوانها بسیار دوستشان دارند. گروهی که به هیچوجه تلاش نکردند به شکل کاذبی دیده شوند و با تلاش و آرامآرام، خودشان را در دل بچههای دهه ۷۰ و ۸۰ باز کردند.
من تا به حال کمتر مراسمی به این باشکوهی دیده بودم؛ مراسمی که در حیاط کاخ قدیمی نیاوران و لابهلای درختهایی کهنسال برگزار میشد. گروهی که جسورانه بسیاری از آهنگها و موسیقیهای آشنا برای ما را با سلیقه و حس و حال و دریافت خودشان اجرا کردند و اجرایی مدرن و نو را تحویل مخاطبان خود دادند. این میزان شادمانی برای من بسیار لذتبخش بود و حسرت خوردم که چرا در بعضی شهرستانها، جوانان ما نمیتوانند شاهد چنین کنسرتهایی باشند.
صدای خواننده گروه (امید نعمتی) بسیار گوشنواز بود و به همراه اجرای چشمنواز گروه «پالت»، لحظات بسیار خوبی را فراهم کرده بود. این بچهها معنای صحنه را به خوبی فرا گرفته بودند و معنی ارتباط گرفتن با مخاطب را به خوبی بلد بودند.
منبع : سایت موسیقی ما
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زیبا صدایم کن»؛ احساسی گمشده لابه لای نسلها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- رسول صدرعاملی : هیچ سالی به طعم گس امسال نبوده است/ما سینما را دوست داریم
- فیلم کمال تبریزی اکران میشود
- خوانندگی امید نعمتی برای یک انیمیشن
- فیلم کمال تبریزی در جشنواره شانگهای به نمایش درمیآید
- اسامی آثار راهیافته به دومین جشنواره فیلم نوستالژیا اعلام شد
- آیا سینمای ایران مافیای اکران دارد؟/ نگاهی به فیلم اولیهایی که با وجود جوایز بسیار، به حقشان در اکران نرسیدند
- برشهای کوتاه/ سکانسهایی از فیلم هر شب تنهایی
- «جنایت بیدقت»، با سوژهای جذاب و ساختاری نیمه آشفته!
- سینماسینما/ اولین واکنشها به فیلم «دشت خاموش» بعد از نمایش فیلم در جشنواره ونیز
- خواننده گروه پالت جلوی دوربین کمال تبریزی رفت
- دفاع رسول صدرعاملی از رنج کشان /فیلم محمد کارت بدون سرمایه رنجکشان ساخته نمی شد
- نمایش «سال دوم دانشکده من» در استرالیا پس از دعوت به مسابقه جوایز آسیا پاسیفیک
- زمان اکران آخرین فیلم رسول صدرعاملی مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





