فیلم سینمایی «یاسا» به کارگردانی مانی مهدیپور در جشنواره اورلاندو اکران میشود.
به گزارش سینماسینما، «یاسا» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مانی مهدیپور و تهیهکنندگی آرمین مرادی است که در تازهترین حضور خارجی خود به چهارمین جشنواره Orlando international film راه یافته است.
چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم اورلاندو، ۱۳ تا ۱۶ جولای در فلوردیای آمریکا برگزار میشود.
«یاسا» درباره دختری است که قتلی را انجام داده و حال در پی گرفتن رضایت از پدر قاتل است که در این راه با مشکلاتی رو برو میشود.
منوچهر علی پور، سپیده پهلوانزاده، لاوین خادم گیلانی، فریدون نوروزپور، سمیه صفری، کیمیا قریشی، امیر معراج و باحضور جمال ذوالقدر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردهاند.
دیگر عوامل «یاسا» عبارتند از: نویسنده: ابوذر نوروزپور، مدیر فیلمبرداری: آرمین مرادی، مدیر صدابرداری: محمدلطفی، تدوین: مریم مهدیزاده، طراح چهرهپردازی: بهمن ولی پور، طراح صحنه و لباس: رها دادجو، مدیر برنامهریزی: ابوذر نوروزپور، دستیار اول کارگردان: شهرام ولی پور، منشی صحنه: مریم افشار، اصلاح رنگ و نور: مریم مهدیزاده، مدیر تولید: اکبر فکری، دستیار اول فیلمبرداری: محسن خورشیدی، ترجمه: دلارا سپهرفر، روابط عمومی: ستاره نجفآبادی.
پخش این فیلم بر عهده سولماز اعتماد است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





