میلاد حاجیزاده بازیگر فعال و جوان تئاتر که ابتدای مردادماه ۹۹ در نمایش «سهشنبههای لعنتی» در مجموعه تئاترشهر به صحنه رفته بود، روز گذشته (شنبه هشتم شهریور ماه) هنگام شنا در یکی از سدهای اطراف استان تهران غرق شد و جان خود را از دست داد.
به گزارش سینماسینما اتابک نادری، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتوگویی ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه باخبر شدم که روز گذشته میلاد حاجیزاده که پیش از این بهعنوان دستیار کارگردان با او سابقه همکاری داشتم، روز گذشته در یکی از سدهای اطراف استان تهران هنگام شنا غرق شد و جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به استعداد ذاتی و فعالیت خلاقانهای زندهیاد میلاد حاجیزاده گفت: او بهتازگی از مدرک کارشناسی خود در رشته تئاتر دفاع کرده بود و طی چند سال اخیر در قامت بازیگر، دستیار کارگردان یا مدیر تولید یکی از جوانان فعال تئاتر بود که آرام آرام درحال تجربهاندوزی برای ورود به دنیای حرفهای هنر نمایش بود.
نادری ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند جوان و همچنین خانواده تئاتر کشور گفت: شنیدن خبر درگذشت یکی از فعالان عرصه تئاتر که سابقه همکاری با او را داشتم شاید میان اخبار تلخ این روزها تنها تلخی روزگارمان را بیشتر کرد! امیدوارم که در آینده نزدیک با گذر از این روزها بتوانیم بار دیگر ایام متفاوتی را در کنار اهالی و خانواده تئاتر و مردم کشورمان با پشت سر گذاشتن دوران کرونا و دور شدن از این اخبار تلخ سپری کنیم.
زندهیاد میلاد حاجیزاده دومین عضو از گروه نمایش «دپوتات» بعد از ماهچهره خلیلی بود که در اوج جوانی تسلیم تقدیر مرگ شد. پیکر وی در زادگاهش پارسآباد مغان به خاک سپره میشود.
حاجیزاده علاوه بر دستیاری کارگردانی و مدیریت تولید، در بازیگری هم فعال بود و «سهشنبههای لعنتی» یکی از آخرین کارهای این هنرمند در تئاتر بود که به کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تئاتر شهر روی صحنه رفت.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نشست رسانهای جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ دبیر جشنواره: به حواشی توجهی ندارم/ مشارکت ۲۸۱ هنرمند در جشنواره چهل و سوم
- پست اینستاگرامی گوهر خیراندیش در یادبود ماهچهره خلیلی
- ۱۵ قاب از ماهچهره خلیلی/ گزارش تصویری
- ماهچهره خلیلی درگذشت
- مسوول پیگیری فعالیتهای نمایشی در فضای مجازی معرفی شد
- گیریش کارناد، چهره غولآسای تئاتر هند درگذشت
- یک بام و دو هوای «عصر جدید»، استعدادیابی یا شوی حرفهایهای دیدهنشده؟
- بابک هوشمندی کارگردان و بازیگر تئاتر، درگذشت
- چهره مشهور فضای مجازی با «هوراشیو» روی صحنه میرود
- شبنم قلیخانی: قدرت بازیگر در بازیاش است نه چهرهاش
- طعنه ماه چهره خلیلی به بازیگرانی که با چند حرکت درفضای مجازی برسر زبان ها می افتند
- ما مجبوریم برای تبلیغات از صفحات مجازی استفاده کنیم / گفتوگو با ماهچهره خلیلی
- واکنش اینستاگرامی هنرمندان به دومین اسکار فرهادی/ از رضا میرکریمی تا لیلا حاتمی
- چرا «نیمکت» به جشنواره فیلم فجر راه نیافت؟
- بعد از «دورهمی» ۸ کار به من پیشنهاد شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





