مستند «کشیم عاشق» به کارگردانی امیر آقاعبدالهی و تهیهکنندگی سام کلانتری یک جایزه از جشنواره منیگوت فرانسه دریافت کرد.
به گزارش سینماسینما، «کشیم عاشق» در چهلمین جشنواره منیگوت فرانسه که ۱۳ آبان به پایان رسید، جایزه پارک طبیعی ماری پواتون را به دست آورد. جایزه «پارک طبیعی منطقهای ماری پواتون» به افرادی اعطا میشود که در زمینههای مرتبط با حفاظت از محیط زیست، توسعه پایدار و ترویج فرهنگ بومی فعالیتهای برجستهای انجام دادهاند. این جایزه به منظور تشویق و تقدیر از تلاشهای افرادی است که به حفظ و ارتقای ارزشهای طبیعی و فرهنگی این منطقه کمک میکنند.
فستیوال منیگوت، که در منطقه ماری پواتون برگزار میشود، بستری برای معرفی و تقدیر از این دستاوردها فراهم میکند. پارک طبیعی منطقهای ماری پواتون در فهرست سایتهای رامسر قرار دارد. این پارک بهعنوان یکی از تالابهای مهم بینالمللی تحت کنوانسیون رامسر شناخته میشود. کنوانسیون رامسر، توافقنامهای بینالمللی برای حفاظت از تالابها است که در سال ۱۹۷۱ در شهر رامسر ایران به تصویب رسید.
مستند «کشیم عاشق» در ادامه حضورهای بینالمللی به سی و هشتمین جشنواره طبیعت و محیط زیست Grenouble راه پیدا کرده است. این دوره از جشنواره طبیعت و محیط زیست گرانوبل از تاریخ ۲۶ نوامبر تا ۳ دسامبر (۶ تا ۱۳ آذر ) در فرانسه برگزار میشود.
عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: امیر آقاعبداللهی، تهیهکننده: سام کلانترى، دستیار کارگردان: الناز رضاسلطانی، نوشتار متن: رامین حیدری فاروقى، گوینده: رویا نونهالى، آهنگساز: صبا ندایى، صداگذارى: حسن مهدوى، تدوین: آرش زاهدى، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.
پخش بینالمللی و جشنوارهاى این فیلم بر عهده مجید محمددوست است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- هیات داوران مسابقه ملی «سینماحقیقت» ۱۹ معرفی شدند
- نوزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت افتتاح شد
- از وعده تحول تا نداشتن نگاه سمپات
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- اعلام مستندهای راهیافته به بخش مسابقه دانشجویی «سینماحقیقت»
- اعلام ۱۱ مستند بلند بخش مسابقه بینالملل «سینماحقیقت ۱۹»
- ۱۶۰۶ قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه «از قاب تا روایت» رسید
- انیمیشنهای ایرانی در بخش مسابقه جشنواره یونانی
- سفرهای جشنوارهای «گلهای کاغذی» ادامه دارد
- جایزه جشنواره اسپانیایی به مستتد هادی آفریده رسید
- رونمایی بسته فیلمهای مستند «زن، دوربین، نگاه» در هنر و تجربه/ نمایش ویژه برای «آخرین کوسه نهنگ»
- «بوم ایرانی» اکران آنلاین میشود
- هادی آفریده داور جشنواره فیلم «درخت زردآلو» شد/ نمایش «پیر پسر» در بخش ویژه
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





