تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22466

محسن تنابندهمحسن تنابنده که این روزها درگیر بازی در سریال «علیالبدل» سیروس مقدم است، قصد دارد به زودی دومین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند.

به گزارش سینماسینما، محسن تنابنده مدتی است تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی در تلویزیون ایران شده و بخشی از تولیدات طنز تلویزیون ایران حول محور او به عنوان نویسنده، بازیگر یا بازیگردان می‌گردد.

تنابنده البته تنها به نوشتن و بازی هم اکتفا نکرد و اولین فیلمش «گینس» با داستان دو برادر که می‌خواستند شترمرغی را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند،سال ۹۳ اکران شد که حواشی مربوط به بعضی از دیالوگ‌ها و صحنه‌های آن تا مدتی ادامه داشت.

این روزها تنابنده در روستای اشتران در توابع تویسرکان مشغول بازی در سریال «علی‌البدل» ساخته سیروس مقدم است ولی اخبار حاکی از این است که به زودی تنابنده خود برای دومین بار پشت دوربین خواهد رفت و فیلمی را کارگردانی خواهد کرد.

با وجود اینکه کارگردانی مشغله زیادی برای شخصی مانند تنابنده است اما شنیده‌ها حاکی از این است که دو سال بعد از اولین فیلم، محسن تنابنده قصد دارد دومین فیلم خود را جلوی دوربین ببرد.

هنوز داستان احتمالی یا عوامل این فیلم یا اینکه چه زمانی تولید آن آغاز می‌شود مشخص نیست اما بی شک با توجه به تجربه تنابنده سر فیلم«گینس»، شاید با اثری منسجم‌تر و بهتر از آن فیلم روبرو شویم. فیلمی که با توجه به شناخت این کارگردان/فیلمنامه‌نویس و کارگردان، قطعا مثل «گینس» پرمخاطب خواهد شد.

تنابنده که از دهه هشتاد با بازی در آثار متفاوت و تجربی سینمای ایران بازی را آغاز کرد، حالا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین برندهای سینمای بدنه شده و باید ببینیم  دومین فیلم او چه ارمغانی برای سینمای ایران خواهد داشت.

منبع: موج

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها